تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۳
۰
plusresetminus
انتشار کلیپی از به قتل رسیدن یک شهروند در سنندج باعث نگرانی مردم است شهر شده است و بررسی‌ها نشان می‌دهد این ماجرا پروژه کشته‌سازی اغتشاشگران و ضد انقلاب در سنندج است.
قتل یک مرد در سنندج به دست ضدانقلاب
به گزارش راه آرمان؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز در شبکه‌های اجتماعی انتشار کلیپی از به قتل رسیدن یک شهروند باعث نگرانی مردم سنندج شد؛ این تصاویر نشان می‌دهد یک جوان در حالی که پشت فرمان خودرو پراید نشسته است هدف قرار گرفته و کشته شده است و افرادی ادعا می‌کنند که نیروهای انتظامی این فرد را به قتل رسانده است.
 
مردم در خیابان پاسداران می‌گویند این فرد از داخل یک خودروی در حال عبور هدف شلیک گلوله قرار گرفته است.
 
سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان در گفت‌وگویی با رد شایعه شلیک با گلوله جنگی به سمت اغتشاشگران تصریح کرد: هیچ یک از نیروهای انتظامی در جریان مأموریت‌های خود برای متفرق کردن و دستگیری اغتشاشگران تیر جنگی به همراه ندارند.
 
استاندار کردستان 29 شهریور ماه اعلام کرد سه نفر به طرز مشکوکی در اعتراضات سنندج کشته شده‌اند.
 
یک شهروند دیواندره‌ای با سلاح جنگی کشته شد که هیچ کدام از رده‌های نیروهای مسلح از این نوع سلاح استفاده نمی‌کنند. فرد دیگری نیز با همان شرایط در داخل خودرویی در کنار بیمارستان سقز رها شده بود.
 
پروژه کشته‌سازی یکی از ترفند‌های نخ‌نمای جریان ضد انقلاب است که در تنگناها به آن دست می‌زند تا با تحریک افکار عمومی اهداف خود را با آن پیگیری کنند. چند روز اخیر شهرهای کردستان روزهای آرامی را سپری کرده بودند.
 
منبع: فارس
https://armanekerman.ir/vdcdsn0fxyt0xn6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین