تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۲
۰
plusresetminus
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ؛

دور جدید ثبت‌نام دوره‌های آموزش رایگان هنر در جنوب کرمان

بهرام مسلمی مهنی گفت: ثبت‌نام دوره‌های آموزش رایگان هنر در جنوب کرمان آغاز شد.
دور جدید ثبت‌نام دوره‌های آموزش رایگان هنر در جنوب کرمان
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ بهرام مسلمی مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: دور جدید ثبت‌نام دوره‌های آموزش رایگان هنر آغاز و تا پایان مهر سال جاری برای هنرمندان ادامه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: در راستای شعار تحوّل و عدالت محوری دولت سیزدهم و برنامه‌های وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملّی، بومی و محلی، آموزش هنر برای همه طرح گسترش عدالت آموزش‌های فرهنگی و هنری آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه کلیه برنامه‌های مرتبط با این طرح بدون دریافت هزینه و کاملاً رایگان خواهد بود، ابراز کرد: علاقمندان می‌توانند با هماهنگی و مراجعه یا تماس تلفنی با ادارات کل و شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی مربوطه و یا از طریق سامانه آموزش هنر برای همه http://amoozesh.azmoonehonar.ir/ جهت ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی اقدام نمایند.

مسلمی مهنی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند یکی از مهارت‌های پیشنهادی را از جدول دوره‌های آموزشی موجود در سامانه انتخاب نمایند، افزود: برنامه آموزشی براساس نوع مهارت و تعداد متقاضی به صورت حضوری و یا آموزش از راه دور خواهد بود و برای کلیه شرکت کنندگان در پایان دوره گواهی صادر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد: همچنین جاماندگان از ادامه تحصیل در دوره متوسطه با شرکت در این دوره‌ها و پس از کسب مهارت لازم می‌توانند در آزمون‌های ادواری ثبت‌نام و شرکت نموده و در صورت قبولی، گواهینامه مهارتی دریافت نمایند و جهت اخذ دیپلم کار و دانش به وزارت آموزش و پرورش ارائه نمایند.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcc0oqsx2bqio8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما