تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۸
۰
plusresetminus
رضا ناظمی گفت: تمام جامعه ورزشکاران ما اعم از زنان و مردان همراه با نظام و انقلاب هستند و هرگز  مقابل نظام قرار نمی گیرند زیرا منش و روحیه ورزشکاری در اعتلای قانون و پیگیری مطالبات از راه قانونی است.
ورزشکاران حامی نظام و تابع قوانین کشور هستند/ اعتراضات باید از مسیرهای قانونی پیگیری شود
رضا ناظمی که دارای مدرک بین‌المللی از کنفدراسیون فوتبال آسیا و یکی از پیشکسوتان مطرح تیم فوتبال مس کرمان است در گفتگو با "راه آرمان" تاکید کرد: در جامعه ورزش حرفه ای کسی که مقابل نظام و آرمان های انقلاب  ایستاده باشد، را سراغ نداریم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان مس کرمان ضمن ابراز انزجار از ایجاد آشوب و برهم زدن امنیت کشور عنوان کرد: همیشه در همه جای دنیا برای اعتراضات روش های گفتگو و قانونی چاره ساز است.

وی ادامه داد: باید اعتراضات را از مسیر قانونی پیگیری کرد و به قول  معروف، شلوغ کاری و تخریب اموال عمومی و ایجاد دردسر برای تامین کنندگان امنیت کشور، کار درست و اخلاقی نیست.

ناظمی تاکید کرد: کسانی که خسارت مالی به بدنه شهر و کشور وارد می کنند و با نیروی انتظامی که موظف به تامین امنیت و حفاظت از جان و مال مردم است، درگیر می شوند، مورد پذیرش جامعه نیستند و بی شک بسیاری از جوانانی که با آنها نیز همراه شده اند، تابع هیجانات خود بوده و اصلا خبر ندارند که موضوع اصلی این حمایت از آشوب ها چیست.

سرمربی تیم فوتبال جوانان مس کرمان اذعان کرد: با تخریب و به آتش کشیدن اموال عمومی حتی اگر موردی هم برای اعتراض واقعی باشد حل نمی شود و تنها اوضاع و جو را متشنج تر می کند.

بسیاری از افراد تحت تاثیر هیجانات به صف معترضان پیوستند


ناظمی که از پیشکسوتان فوتبالی استان شناخته می شود، تاکید کرد: بسیاری از جوانان و نوجوانان دهه هشتادی که وارد میدان اعتراضات شده اند نه تنها علمی به مسائل جاری کشور ندارند، بلکه تابع هیجانات خود قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: تمام جامعه ورزشکاران ما اعم از زنان و مردان همراه با نظام و انقلاب هستند و هرگز  مقابل نظام قرار نمی گیرند زیرا منش و روحیه ورزشکاری در اعتلای قانون و پیگیری مطالبات از راه قانونی است.

سرمربی تیم فوتبال جوانان مس کرمان با بیان اینکه اکثریت جامعه ورزشکار کشور با توسل به ائمه و الگوی پذیری از شهدا در سایه رهنمود های رهبری به مبارزات ورزشی می پردازند، گفت: همه ی ورزشکاران نظام و جامعه اسلامی و قوانین حاکم بر کشور را قبول دارند و هرگز در تقابل با کشور قدم بر نمی دارند.



انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcgzz9qnak9wz4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین