تاریخ انتشار :جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۷
۰
۱
plusresetminus
حجت الاسلام سید بهروز حسینی نژاد؛

دین پاسخگوی نیاز عالی بشریت است

حجت الاسلام حسینی نژاد گفت: نیازهای کلی بشریت، شخصی، اجتماعی و عالی است و فقط دین می‌تواند نیاز عالی انسان‌ها را برآورده کند، پس ابرقدرت‌ها با دین مبارزه می‌کنند تا در امر ظهور امام زمان (عج) تاخیر بیافتد.
دین پاسخگوی نیاز عالی بشریت است
به گزارش راه آرمان از جیرفت، سید بهروز حسینی نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در مراسم میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) که در جوار مسجدالرسول (ص) برگزار شد، گفت: سوال درمورد نیاز بشریت به دین، سوال بسیار مهمی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه افزود: همه انسانها ۳ نیاز اساسی دارند که اولین نیاز همه انسان‌ها، نیاز شخصی مانند خوراک، پوشاک و همسر است.

حجت الاسلام حسینی نژاد بیان کرد: دومین نیاز همه انسان‌ها، نیاز اجتماعی است که بشریت به قانون و رهبر نیاز دارد و نعمت امنیت کشورمان بواسطه ولایت است.

وی سومین نیاز بشریت را نیاز عالی نامید و گفت: این نیاز در واقع شناخت حق و باطل است تا انسان‌ها در مسیر حق قرار بگیرد و تنها دین می‌تواند نیاز عالی انسان‌ها را برآورده کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در پاسخ به این سوال که چرا بعضی‌ها با دین مبارزه می‌کنند، گفت: همه ابرقدرتها می‌دانند که روزی امام مهدی (عج) ظهور خواهد کرد و در آن زمان نیاز عالی بشریت برآورده می‌شود و مردم در مسیر حق قرار می‌گیرند پس از ابرقدرت‌ها تبعیت نخواهند کرد لذا ابرقدرتها هزینه می‌کنند که نیاز عالی مردم برآورده نشود و مردم در مسیر حق قرار نگیرند.
 
حجت الاسلام حسینی نژاد افزود: چون ایران، مقدمات ظهور امام زمان (عج) را فراهم می‌کند، با ایران مبارزه می‌کنند.
 
وی ضمن اشاره به وظیفه سنگین خواص جامعه، خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند که خواص مانند عمار روشنگری کنند.
 
وی تصریح کرد: در فتنه های آخرالزمان، وظیفه خواص جامعه این است که جهاد تبیین داشته باشند و دین پاسخگوی نیاز عالی بشریت است.
 
حجت الاسلام حسینی نژاد بیان کرد: خدا نعمات زیادی داده و عاقبت‌بخیری در هزینه کردن این نعمات در مسیر خدا هست.
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcfvxdycw6dmxa.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهدی
درودبرسید روشنفکر ودوست داشتنی