تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۱
۰
plusresetminus
طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان پویش «لبیک یا خامنه‌ای» با حضور بیش از یکهزار دانش آموزان دختر نرماشیری مجتمع آموزشی حضرت رقیه سلام الله علیه نرماشیر برگزار شد.
پویش «لبیک یا خامنه‌ای» دانش آموزان دختر شهرستان نرماشیر برگزار شد
به گزارش راه آرمان؛ رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم با بیان اینکه قطار انقلاب اسلامی در حال حرکت پیشرفت است خاطر نشان کرد: دشمن نمی خواهد این حرکت ادامه داشته باشد لذا با استفاده از ترفند های گوناگون می خواهد این حرکت را کند نماید.

وی با بیان اینکه دشمن دانش آموزان را مورد خود قرار داده است اما خوشبختانه با همکاری اولیا و مربیان نقشه های شوم دشمن نقش بر آب شده و شکست خورده است.

رضایی با بیان اینکه دانش آموزان فرزندان ما و آینده سازان ایران اسلامی هستند گفت: با آگاهی بخشی به دانش آموزان و توانمند سازی آنها در زمینه های مختلف به دشمن اجازه خودنمایی در مدارس نخواهیم داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به دستاوردهای های مختلف آموزشی، علمی و فرهنگی در مناطق مختلف کشور به ویژه شهرستان نرماشیر اشاره کرد و تبیین ارزش و دستاورد های انقلاب اسلامی در قالب جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری رسالت اصلی فرهنگیان است.

رضا رضایی با اشاره به اجرای پویش « لبیک یا خامنه ای » در مدارس سراسر کشور خاطر نشان کرد: این روزها دانش‌آموزان فهیم و انقلابی در سراسر کشور با راه‌اندازی پویش«لبیک یا خامنه‌ای» و تجدید بیعت با خط ولایت و تاکید بر حفظ تمامیت ارضی میهن، سیلی محکمی به فتنه گران نواختند و خواب خوش آنها را به کابوسی برایشان تبدیل کرده‌اند.


بر پایه این گزارش: طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان پویش «لبیک یا خامنه‌ای» با حضور بیش از یکهزار دانش آموزان دختر نرماشیری مجتمع آموزشی حضرت رقیه سلام الله علیه نرماشیر برگزار شد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcjyyevauqetvz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین