تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۶
۰
plusresetminus
حاجب گفت: هدف مجمع عالی بسیج ارائه راهکار برای توسعه شهرستان است و با این کار پیشرفت این انقلاب روز به روز افزون تر شده و جلوی اهداف دشمنان را میگیرد.
مهم‌ترین رویکرد مجمع بسیج مسئله‌محوری و مطالبه‌گری است/ هدف مجمع بسیج ارائه راهکار برای توسعه شهرستان است
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب، اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان رودبار جنوب با حضور مسئولان شهرستان و جمعی از نخبگان بسیجی به منظور هم افزایی اعضا و کارگروه های ۶ گانه با هدف ارائه و بررسی عملکرد کارگروه ها در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.
 
 حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبار جنوب در این مراسم گفت: اجلاس مجمع بسیجیان به عنوان یکی از مهمترین رویکردهای ما در بسیج به منظور بررسی و هم افزایی فعالیت های بسیج در شهرستان رودبار جنوب است.
 
وی بیان کرد: مهم‌ترین رویکرد مجمع بسیجیان مسئله‌محوری و مطالبه‌گری بوده، این مجمع برگرفته از بطن مردم است و در راستای امیدآفرینی و حل مشکلات مردم گام برمی‌دارد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودبارجنوب گفت: مجمع بسیج شهرستان تشکل نخبگان بسیج است و ما در تشکیل آن به دنبال کار گزارشی نیستیم بلکه به دنبال این هستیم که بخشی از توسعه شهرستان در کانون های این مجمع انجام شود.
 
وی با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت مجمع بسیج اظهار کرد: بخشی از راهکار توسعه شهرستان در همین مجمع و کانون های اقشاری آن موجود است و اگر نخبگان بسیج با نگاه توسعه محور و افق دار به موضوعات شهرستان بپردازند در کنار یکدیگر پتانسیلی را به وجود می آورند که مورد نیاز مسئولان توسعه شهرستان خواهد بود.
 
حاجب اظهار کرد: مجمع عالی بسیج بزرگترین اتاق فکر شهرستان است که متخصصین بسیج را کنار هم قرار می‌دهد تا با استفاده از آنها و ارائه راهکارهای مناسب برنامه‌های بهتری را در همه ابعاد داشته باشیم.
 
وی با بیان اينکه بسیج زمینه مردمی کردن پیشرفت کشور را در همه ابعاد فراهم کرده است،عنوان کرد: هدف از برگزاری این جلسه گزارش عملکرد مجمع بسیجیان شهرستان و ارائه طرح های کارگروه های مجمع بسیجیان بود.
 
حاجب اذعان کرد: بسیج با انگیزه خدمت اداره می شود و نخبگان ما نباید بیگانه با مشکلات جامعه باشند،در ضمن باید توجه داشت که نیازها همیشه مادی نیست و با تامین نیازهای معنوی بخشی از نیازهای مادی نیز برطرف می شود.
 
 گفتنی است، قرائت بیانیه توسط ریاست مجمع و همچنین اهدای هدایا به کارگروه های برتر از دیگر برنامه های این مراسم بود.
 
انتهای پیام/پ
https://armanekerman.ir/vdchzvnzk23nxzd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما