تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۳
۰
plusresetminus
با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان؛

هنرستان فنی و حرفه ای ۱۸ کلاسه خیرساز به بهره برداری رسید

هنرستان فنی و حرفه ای ۱۸ کلاسه خیرساز زنده یاد حسین امین با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان و با حضور جمعی از خیران، مسئولان و دانش آموزان در رفسنجان به بهره برداری رسید
هنرستان فنی و حرفه ای ۱۸ کلاسه خیرساز به بهره برداری رسید
به گزارش راه آرمان؛ رضا رضایی در آیین بهره برداری از این هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش خیر ساز با بیان اینکه سند تحول بنیادین مبنای تمامی برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش استان است خاطر نشان کرد: در سند تحول بنيادين، توسعه رشته هاي فني و حرفه اي و کاردانش مدنظر است و  براين اساس 50 درصد دانش آموزان بايد به سمت اين رشته ها هدايت شوند.

رضایی با بیان اینکه مهارت‌آموزی و توسعه مراکز فنی و حرفه ای و کاردانش مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است گفت: بازار کار خوب فارغ‌التحصیلان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش یکی از مهمترین مزیت‌های این مدارس است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه توسعه رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش از راهبرد های اصلی آموزش و پرورش استان است گفت: در راستای تحقق این مهم در ابتدای سال تحصیلی جاری تجهیزات هنرستان های فنی و حرفه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان خریداری وانت بین این مراکز توزیع شده است.

رضا رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه صرف مال در مسیر تعلیم و تربیت برکت دیگری دارد افزود: کار خیر مدرسه سازی، مقام رفیعی را برای فرد به همراه دارد، زیرا زمینه آموزش علم را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه خیران مدرسه ساز برای همیشه ماندگار و جاودانه هستند خاطر نشان کرد: نام و یاد زنده یاد حسین امین برای همیشه تاریخ در ذهن دانش آموزان این مدرسه ماندگار خواهد شد.

بر پایه این گزارش: هنرستان فنی و حرفه ای ۱۸ کلاسه خیرساز زنده یاد حسین امین با زیر بنای دو هزار و ۲۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان، با حضور جمعی از خیران، مسئولان و دانش آموزان در رفسنجان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcjvyevmuqetvz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین