تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۴
۰
plusresetminus
علی پرورش در بازدید از سالن ورزشی حسین آباد زهکلوت از تخصیص اعتبار کامل برای تکمیل شدن این سالن خبر داد.
تخصیص اعتبار کامل برای تکمیل سالن ورزشی حسین آباد زهکلوت
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب؛  سالن ورزشی حسین آباد زهکلوت از آن دست پروژه‌هایی است که مدت‌های زیادی است روی زمین مانده و به بهره‌برداری نرسیده است.
 
سال‌های زیادی از نیمه کاره بودن آن می‌گذرد و دولت‌ها و نمایندگان زیادی نیز آمده و رفته‌اند اما هنوز خبری از بهره‌برداری از این پروژه نیست.
 
اینک اما خبرهای خوشی به گوش می‌رسد که البته باید امیدوار بود صرفا در حد حرف و حدیث و شنیده نباشد و در عمل، عملیاتی شود تا این پروژه در اختیار جوانان و مردم زهکلوت قرار گیرد.
 
 تخصیص اعتبار کامل برای تکمیل شدن سالن ورزشی حسین آباد 
 
روز گذشته علی پرورش فرماندار رودبارجنوب به همراه ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان، طاهرنژاد معاونت توسعه و ساخت راه ها، طاهری اداره نظارت بر اماکن دولتی، محمدخانی رئیس راه و شهرسازی رودبارجنوب از سالن ورزشی حسین آبادزهکلوت بازدید کردند و در جریان آخرین روند اجرایی این پروژه قرار گرفتند.
 
پرورش فرماندار رودبارجنوب در این بازدید با تاکید بر لزوم پیگیری ویژه جهت به بهره برداری رسیدن پروژه سالن ورزشی حسین آباد زهکلوت، گفت: این سالن همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان در اولویت کاری قرار دارد.
 
وی بیان کرد: پیگیری های خوبی در راستای تکمیل پروژه های ورزشي صورت گرفته و اقدامات خوبی در حال انجام است.
 
فرماندار رودبارجنوب با تاکید بر اهمیت جایگاه ورزش در شهرستان اظهار کرد: با توجه به ورزشکار بودن و ورزش دوست بودن مردم شهرستان، تکمیل پروژه های ورزشی یکی از اولویت های مهم شهرستان است.
 
وی خاطر نشان کرد: تخصیص اعتبار پروژه های نیمه تمام موجب تسریع در بهره برداری می شود و  دسترسی مردم به امکانات ورزشی افزایش یابد.
 
انتهای پیام/پ
 
https://armanekerman.ir/vdcaewn6m49ne61.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما