تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۳
۰
plusresetminus
معاون هماهنگ کننده بسیج در جمع مدیران قرارگاه‌های فضای مجازی استان‌ها:

سیاست ما پیشرفت و پیش برندگی کشور و موضع موفق است

سردار معروفی گفت: سیاست ما پیشرفت و پیش برندگی کشور و موضع موفق است؛ نه فقط موضع فعال داشتن؛ این رهنمود امام و بیان حضرت آقا در گام دوم انقلاب است.
سیاست ما پیشرفت و پیش برندگی کشور و موضع موفق است
به گزارش راه آرمان؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج صبح امروز در جمع مدیران قرارگاه‌های فضای مجازی استانها گفت: وظیفه فعالان فضای مجازی سپاه و بسیج، به عنوان یک نهاد معنویِ انسان محور برای ایجاد این پیشرفت و پیش برندگی چیست؟

وی افزود:‌ اولویت اول فعالان و افسران جنگ نرم مراقبت از خود در مقابل آسیب‌های فضای مجازی است. یعنی ایجاد یک استحکام درونی؛ به عبارت دیگر کسی که یک درون رزم قوی داشته باشد، یک برون رزم قوی خواهد داشت. این یکی از ویژگی‌های شهید "حاج قاسم سلیمانی" بود.

سردار معروفی خاطرنشان کرد:‌ یکی از ابعاد استحکام درونی، ایجاد یک استحکام اندیشه‌ای است. اندیشه‌ای که لحظه‌ای تردید در تشخیص حق و راه راست در آن به وجود نیاید. شاخص این اندیشه باید ولایت فقیه باشد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج بیان داشت: باید مراقب شجاعت، رفتار، اعتقاد قلبی و تمایلات درونی خود در صحنه جنگ نرم باشیم؛ این یعنی همان استحکام درونی که بر پایه حسن ظن به ذات اقدس الهی است.

وی ادامه داد:‌ یکی از ویژگی‌های شما و ما و عنایتی که شده، حضور در عصر کنونی است؛ یکی از زیبایی‌هایی که ما درک کردیم همین عصر زندگی در سایه یک حکومت الهی و مردمی است.

سردار معروفی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های جنگ نرم بلوغ و بزرگی است، گفت: در این عرصه، بزرگی دیگر به سن و سال نیست بلکه به تشخیص و بصیرت است. در این فتنه اخیر دیدید که گاهی یک جوان بیست و چند ساله حرفی می‌زد که بعضا افراد باتجربه تشخیص نمی‌دادند.

وی تصریح کرد: در مسیر ایجاد نگرش درست به وقایع و روایت واقعی و تحریف نشده برای مردم، باید مسلح به "دشمن شناسی" و "امام شناسی" قوی باشیم. اولویت این دو مورد هم، امام شناسی است. چرا که امام، دیده‌بان واقعی و معرف دوست و دشمن است.

سردار معروفی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را یک امام شناس واقعی خواند و افزود: یکی از امام‌شناسان واقعی در عصر حاضر که بنده توفیق دوستی و حشر و نشر نزدیک با او را داشتم، حاج قاسم سلیمانی بود که فرمود باید "ذوب در امام باشیم".

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcjxyevtuqetvz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین