تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰
۰
plusresetminus
احمد بلند نظر فرماندار جیرفت در معارفه بخشدار جدید ساردوئیه گفت: با حضور قرارگاه خاتم، مشکل آب شرب ساردوئیه برطرف می‌شود.
بخشدار ساردوئیه معرفی شد/ به زودی آب شرب ساردوئیه رفع خواهد شد
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ مراسم تودیع و معارفه بخشدار ساردوئیه با حضور احمد بلندنظر فرماندار، حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه، حمدالله فاریابی مشاور استاندار در جنوب کرمان، در شهر درب بهشت برگزار شد.
 
احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت گفت: در حوزه آب شرب ساردوئیه مشکلات اساسی داریم که با اقدامات جهادی و قراردادهایی که با قرارگاه خاتم منعقد گردیده، در بسیاری از روستاها پروژه در حال انجام می باشد و بزودی این مشکل رفع می‌گردد.
 
بلندنظر با بیان اینکه در حوزه‌ی راه‌های روستایی هم مشکلات در حال مرتفع شدن می‌باشد، افزود: در بخش گردشگری ساردوئیه، زمینی در ورودی شهر درب بهشت جانمایی شده و برای ساخت سوئیت‌های گردشگری در اختیار پیمانکار قرار داده شده است.
 
وی با اشاره به اینکه چشم انداز خوبی برای ساردوئیه ترسیم شده است، خاطرنشان کرد: ایجاد پست فشار قوی برق در بخش ساردوئیه نیازی ضروری است چون برق این منطقه از سه مسیر جیرفت، رابر و راین تامین می‌شود و برای رفع این مشکل هم تصمیمات لازم اتخاذ شده است.
 
حجت الاسلام و المسلمین تارم امام جمعه جیرفت در این مراسم گفت: مدیران شهرستان کار جهادی کنند زیرا با کار معمولی و روزمره نمی‌توان شاهد تحول بود و به اهداف عالی دولت رسید.
 
وی  اظهار کرد: نیاز به کار شبانه روزی همراه با برنامه، توسط مدیران شهرستان دیده می‌شود.
 
وی افزود: مسئولان باید خود را در نزد خدا پاسخگو بدانند که اگر سئوال شد چرا این کار را انجام داده است، پاسخ مناسبی داشته باشد.
 
حجت الاسلام و المسلمین تارم امام جمعه جیرفت تاکید کرد: امامزاده سلطان سید احمد در این شهر همچون نگین است و قطب فرهنگی شهر محسوب می‌شود که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد زیرا می تواند یک هدف گردشگری مذهبی باشد.
 
شایان ذکر است در این مراسم از زحمات محمود مهنی تجلیل و عباسعلی مسلمی مهنی به عنوان بخشدار جدید ساردوئیه معرفی شد.
 
انتهای پیام/ فاریابی 
https://armanekerman.ir/vdcamwn6e49ne61.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما