کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با سراسر کشور:

۲۶ پروژه ورزشی در مدارس استان کرمان به بهره برداری رسید

27 مهر 1401 ساعت 12:11

در آیین بهره برداری از ۱۰۷۱ پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی که به صورت کشوری برگزار شد، ۲۶ پروژه ورزشی«زمین چمن مصنوعی، کلاس درس تربیت بدنی و زمین والیبال ساحلی» در مدارس استان کرمان افتتاح شد.


به گزارش راه آرمان؛ رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح این پروژه های ورزشی توجه به ورزش و فعالیت های بدنی را ضرورتی لازم در راستای تربیت نسلی متعهد، کارآمد و سالم دانست.

وی توجه به ورزش و درس تربیت بدنی در مدارس را لازمه ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی دانست و گفت: فضای ورزشی درون مدرسه ای زیرساخت ورزش در مدارس بود که با جدیت در آموزش و پرورش استان کرمان دنبال می شود.

رضایی با اشاره به آغاز عملیات ساخت ۷۳ پروژه ورزشی در مدارس استان کرمان افزود: ۳۴ زمین چمن مصنوعی، ۱۲ سالن ورزشی، ۱۲ زمین والیبال ساحلی و ۱۵ کلاس درس تربیت بدنی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در قالب طرح شهید سلیمانی در مدارس استان در حال ساخت و تکمیل است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: ۲۶ طرح از طرح های ورزشی درون مدرسه ای شهید سلیمانی شامل ۳ زمین چمن مصنوعی، ۳ زمین ساحلی، ۱۵ کلاس درس تربیت بدنی و ۵ مدرسه پویا در هفته تربیت بدنی در مدارس استان کرمان به بهره برداری می رسند.

آیین افتتاح پروژه های ورزشی طرح شهید سلیمانی و آغاز چهلمین دوره مسابقات ورزشی درون مدرسه ای با عنوان یادواره شهدای مدارس دخترانه زینبیه و ثار الله میانه با حضور وزاری آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در مراسم نمادین استانی این برنامه که با شرکت مدیر کل آموزش و پرورش کرمان، معاون تربیت بدنی و سلامت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ماهان و دست اندرکاران حوزه تربیت بدنی استان در دبستان شهید فدایی شهر جوپار برگزار شد، به صورت همزمان ۲۶ پروژه ورزشی در مدارس استان افتتاح شد.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 130169

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/130169/۲۶-پروژه-ورزشی-مدارس-استان-کرمان-بهره-برداری-رسید

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir