تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۴
۰
plusresetminus
در نشست مشترک آموزش و پرورش استان و سازمان نوسازی کشور مطرح شد؛

احداث اردوگاه دانش آموزی راهیان نور مکتب شهید سلیمانی اقدامی ماندگار در جامعه است

در نشست مشترک مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور بر تسریع در روند احداث اردوگاه دانش آموزی راهیان نور مکتب شهید سلیمانی به عنوان اقدامی ماندگار در کرمان؛ پایتخت مقاومت جهان اسلام، در راستای ترویج مکتب این شهید بزرگوار در جامعه است.
احداث اردوگاه دانش آموزی راهیان نور مکتب شهید سلیمانی اقدامی ماندگار در جامعه است
به گزارش راه آرمان: رضا رضایی در این نشست که با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، مدیر کل آموزش و پرورش و گروه مشاوره فنی پیر راز در دفتر رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور برگزار شد خاطر نشان کرد: با توجه به فرمایش مقام رهبری «شهید سلیمانی یک مکتب است» و برای این مکتب باید مدرسه ای تاسیس شود و این اردوگاه می تواند مدرسه شهید سلیمانی برای ایجاد سواد چند بعدی و تربیت نسلی تمام ساحتی باشد.

وی با بیان اینکه در بعضی از شب های هفته مقاومت بیش از ۳۰ هزار زائر در کرمان داشتیم لذا به یک اردوگاه مجهز نیاز داریم که سطح آن باید بالاتر از اردوگاه باشد اظهار کرد: جهت ساخت این اردوگاه زمینی به مساحت ۷۹ هکتار اختصاص یافته و تا کنونی بیش ۱۵ میلیارد تومان جهت آغاز عملیات ساخت اردوگاه راهیان نور مکتب شهید سلیمانی اختصاص یافته است.

رضایی با تقدیر و تشکر از فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: عملیات زیر سازی این اردوگاه به همت سپاه ثارالله آغاز شده و در یکسال آینده یکی از فاز های این اردوگاه به بهره برداری می رسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه احداث اردوگاه دانش آموزی راهیان نور مکتب شهید سلیمانی اقدامی ماندگار در راستای ترویج مکتب این شهید بزرگوار در جامعه است گفت: برای تکمیل این اردوگاه بین المللی بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم که جهت تامین آن نیازمند تعامل، همکاری، همفکری و مشارکت همه مردم، نیرو های مسلح و نهادهای دولتی و غیر دولتی هستیم.

بر پایه این گزارش: پیشنهاد ساخت اردوگاه دانش آموزی راهیان نور مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شورای آموزش و پرورش استان کرمان در تاریخ ۱۴ دیماه ۱۴۰۰ که با، وزیر آموزش و پرورش برگزار شد توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان مطرح و مصوب شد.

شایان ذکر است: طی مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش عملیات ساخت بزرگترین اردوگاه دانش آموزی در کرمان به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روز یکم فروردین ماه ۱۴۰۱ همزمان با سالروز تولد این شهید بزرگوار آغاز شد.

گفتنی است: نشست تخصصی و فنی احداث اردوگاه بین المللی شهید سلیمانی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان، گروه مشاوره فنی پیر راز در دفتر رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور برگزار شد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdchqvnz623nxzd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین