تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۲
۰
plusresetminus
به فضای مجازی سر زدم جالب بود کلا با ایران و تهرانی دیگر مواجه شدم تهرانی پر از اغتشاش که همه جایش را دود گرفته، و آماده خیزش است، فهمیدم ایران و تهران مجازی فرسنگ ها با واقعیت فاصله دارد، واقعا عجیب است
تهران واقعی و مجازی از دید یک آخوند
به گزارش "راه آرمان " از دیروز تهران هستم طبق روال گذشته معمم آمده ام و خیابان‌های زیادی را به خاطر رسیدن به مکان جلساتی که داشتم، عبور کردم.

فردا هم برای ارائه نشست در "مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی" وزارت خارجه باید حاضر شوم، آنچه بنده از واقعیت تهران دیدم شهری آرام و همه چیز طبق روال طبیعی اش در حال انجام است، مساجد، بازار، ادارات، مراکز، سازمان ها و همه‌ی نهادها مشغول کارهای خودشان هستند.

امروز ساختمان مرکزی جام جم بودیم نه شعاری، نه تجمعی، نه اغتشاشیهمه چیز عادیالبته بی حجابی نه بدحجابی در "خیابان ولی عصر" و "چهارراه پارک وی" طبق روال گذشته است و همه آزادانه در حال تردد هستند!حتی به مناسبتی از نزدیکی اوین رد شدم و خبر خاصی نبود.

اما دقایقی قبل به فضای مجازی سر زدم جالب بود کلا با ایران و تهرانی دیگر مواجه شدم تهرانی پر از اغتشاش که همه جایش را دود گرفته، تهرانی که تجمعات بزرگی در مقابل صدا و سیما شکل گرفته و همه آماده شورش هستند، تهرانی که هیچ آرامشی ندارد و خیزشی بزرگ همه جا را فرا گرفته است، فهمیدم ایران و تهران مجازی فرسنگ ها با واقعیت فاصله دارد واقعا عجیب است.

خدا را شاکریم که اینقدر دشمنان ما احمقند که روایتی دروغ را خود ساخته اند و حالا خودشان باورشان آمده، نمی دانم چرا یاد ملا نصرالدین و دروغ نذری اش افتادم این برای ما خوب است، بگذارید آنها در مجازخانه‌یِ فریزشده‌یِ ذهنیاتِ متوهمانه‌ی خود باشند،ما هم کارهای راهبردی و بزرگ خودمان را انجام دهیم.

اینگونه آنها هرشب در توهم خود سیر می کنند و غنایم فتح مجازی‌شان را تقسیم می کنندما هم با واقعیت آرامش بخش خود گام های بزرگ برمی داریم و لحظه به لحظه به آنها نزدیک تر می شویم تا خود با سیلی محکم بیدارشان کنیم.


نویسنده؛حجت الاسلام محمدعلی رنجبر

انتهای پیام/ د.طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcaawn6w49ne61.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین