تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۵
۰
plusresetminus
در جلسه کمیته رسانه، فضای مجازی و روابط عمومی مکتب شهید سلیمانی گرامیداشت سالگرد شهادت سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه در استان تدارک دیده شده است.
تدارک ۱۰۰ ویژه برنامه در سالگرد شهادت سید الشهدای مقاومت در کرمان/ تولید محتوا برای مکتب حاج قاسم، بزرگ‌ترین ضربه را به دشمن وارد می‌کند
به گزارش راه آرمان؛ احمد علیرمضانی گفت: شهید سلیمانی امتی‌ترین شخصیت کشور و جهان، محور وحدت اسلامی اعم از شیعه و سنی نیز بوده و اکنون در این ستاد برنامه ریزی لازم برای برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد سردار سلیمانی صورت می‌گیرد.

مسئول کمیته رسانه، فضای مجازی و روابط عمومی مکتب شهید سلیمانی افزود: در برخی مراکز صدا و سیما و شبکه‌های سراسری، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا اطلاع رسانی‌ها در خصوص برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی از پایتخت مقاومت جهان اسلام به تمام نقاط کشور به خوبی انجام شود.

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز گفت: تولید محتوا برای مکتب حاج قاسم، بزرگ‌ترین ضربه را به دشمن وارد می‌کند و امسال نیز برای سالگرد شهید سلیمانی باید کار مفهومی و محتوایی به خوبی انجام شود.

سردار نظری با اشاره به اغتشاشهای اخیرگفت: پشتیبان این فتنه‌ها، آمریکا بوده و باید در فرصت هفته مقاومت این مسائل به ویژه برای دانشجویان و دانش‌آموزان روشنگری شود.

محمد زمانی دبیر ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی، پارسال برای اسکان ۲۰هزار زائر آمادگی وجود داشت؛ اما امسال برای اسکان حدود ۴۰ هزار زائر در استان کرمان، برنامه ریزی خواهد شد.

انتهای پیام/م
 
  https://armanekerman.ir/vdccxxqso2bq1i8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما