کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب:

انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان ۱۶ آبان ماه برگزار می‌شود

1 آبان 1401 ساعت 16:04

مسلم مهنی گفت: انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان ۱۶ مهر ماه همزمان با سراسر کشور بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود.


به گزارش راه آرمان از جیرفت؛ بهرام مسلمی مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در جلسه هماهنگی برنامه ریزی انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان که با حضور معاون فرهنگی، کارشناس حراست و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات، اظهار داشت: امیدواریم با همگرایی و هم‌افزایی اداره کل و خانه مطبوعات بتوانیم اتفاقات خوبی در حوزه مطبوعات و رسانه ها رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات باید بصورت جدی پیگیری و برنامه ریزی شود، تصریح کرد: باید در کنار هم بتوانیم به حق خودمان برسیم و در حوزه مطبوعات کار خوبی صورت بپذیرد چرا که معیشت رسانه‌ها وابسته به نشریه ها و آگهی‌ها است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر این که فقط خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات هستند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، تصریح کرد: خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات نیستند هرچه زودتر تا قبل از برگزاری انتخابات برای عضویت اقدام کرده تا بتوانند در انتخابات شرکت و از خدمات این خانه استفاده کنند.

مسلمی مهنی با بیان اینکه خانه مطبوعات برنامه مدونی برای آموزش خبرنگاران در نظر بگیرد، افزود: می‌طلبد دوره آموزشی خبری برای بالا بردن سطح آگاهی خبرنگاران برگزار شود و این اداره کل نیز آمادگی همکاری به صورت صددرصدی برای برگزاری دوره های آموزشی تخصصی را دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی طراحی (ایندیزاین) در جنوب کرمان، گفت: در حوزه طراحی ضعف داشتیم و با برگزاری چنین کارگاه‌هایی ضعف برطرف و این مهم تقویت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه توجه به آموزش در حوزه رسانه باید بیشتر شود، گفت: دوره‌های گزارش نویسی، خبر و …. باید افزایش دهیم تا نقاط قوت ما بیشتر و ضعف‌ها برطرف شود.

مسلمی مهنی با اشاره به برگزاری انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان، خاطرنشان کرد: انتخابات خانه مطبوعات جنوب کرمان ۱۶ آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

گفتنی است، در این نشست اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و مدیر کل نیز قول بررسی و اعلام نتیجه را دادند.

انتهای پیام/ فاریابی


کد مطلب: 130236

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/130236/انتخابات-بازرسان-خانه-مطبوعات-جنوب-کرمان-۱۶-آبان-ماه-برگزار-می-شود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir