تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۴
۰
plusresetminus
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

جامعه نیازمند گفتمان دو سویه مسئولان و جوانان است

میثم پاریزی گفت: جامعه امروز نیاز به گفتمان دوسویه بین «مسئولان و مردم» و «مسئولان و قشر جوان» دارد.
جامعه نیازمند گفتمان دو سویه مسئولان و جوانان است
به گزارش راه آرمان میثم پاریزی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای ورزشکار استان کرمان، از برگزاری بیش از هزار و ۱۰۰ برنامه فرهنگی ـ ورزشی طی هفته تربیت بدنی در سطح استان کرمان خبر داد و گفت: بخش عمده‌ای از این برنامه‌ها در حوزه فرهنگی بود.

وی به بیان گزارشی در خصوص وضعیت زیرساخت‌های ورزشی استان کرمان طی سه سال گذشته پرداخت و افزود: خوشبختانه این زیرساخت‌ها ارتقا پیدا کرده؛ طوری که طی این مدت، بیش از ۳۰۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان کرمان افزوده شده است.

پاریزی تصریح کرد: هر منطقه نیاز‌های ورزشی خاص خود را دارد و بر اساس همین، توسعه زیرساخت‌ها در دستور کار است.

وی، مهمترین بازخورد توسعه ورزش را جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق مختلف استان اعلام کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش به حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت استان کرمان (۳۰ درصد جمعیت استان) در گروه سنی ۱۸ تا ۳۴ سال قرار دارند که جمعیت جوان استان هستند.

پاریزی افزود: بیش از ۱۶۰ سمن دارای اعتبارنامه در استان کرمان داریم که در حوزه‌های مختلف در سراسر استان خدمات رسانی می‌کنند.

وی ظرفیت این جوانان را تفکرات و خلاقیت آن‌ها دانست و تصریح کرد: امروز مجموعه مدیران استان باید به این ظرفیت و این جمعیت جوان به عنوان یک فرصت نگاه کنند؛ فرصتی که شاید در آینده تکرارش برای استان و کشور سخت باشد.

پاریزی با بیان اینکه جامعه امروز نیاز به گفتمان دوسویه هم بین مسئولان و مردم و هم بین مسئولان و قشر جوان دارد، بیان داشت: افرادی که می‌توانند با ظرافت، خلاقیت و هوشمندی امکان ارتباط دو سویه را فراهم کنند باید جلو بیایند و ساماندهی شوند تا بتوانند در زمینه جلوگیری از آسیب‌هایی که به بدنه کشور و استان ضربه می‌زند، کمک کنند.

وی با اشاره به برگزاری جشن ازدواج ۵۰ زوج جوان طی هفته ازدواج در استان کرمان، گفت: این کار با شعار " ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار انجام شد که بحث مسکن و اشتغال آن‌ها هم دنبال می‌شود تا آسیبی نبینند.

پاریزی موضوع اشتغال جوانان را مهم خواند و با تأکید بر آینده نگری شغلی افزود: انتظار داریم تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده پیگیری شود تا علاوه بر هدر رفت سرمایه به بخش اشتغال جامعه نیز کمک شود.

وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان تلاش کرده، با نهایت صلابت در راستای انتظاری که در وزارت ورزش و جوانان در زمینه جوانان از آن است بتواند کار خود را در استان به خوبی انجام دهد و کمک کند بخشی از مشکلات حوزه جوانان حل شود.  

پاریزی ورزشکاران را پرچمدار عزت و اقتدار کشور و استان دانست و بیان داشت: حوزه ورزش تلاش کرده توازن خود را در بخش توسعه زیرساخت ها، توجه به ورزش بانوان و ورزش جانبازان و معلولین و ... رعایت کند.

انتهای پیام/  https://armanekerman.ir/vdcamwn6u49neu1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین