تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۷
۰
plusresetminus
در چهارمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان کرمان مطرح شد؛

درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران با ترقه بازی های دشمن از بین نمی رود

طباطبایی گفت: درخت تنومند جمهوری اسلامی با این ترقه بازی های دشمن از بین نمی رود و اگر کسی بخواهد نگاه چپ به این خاک و نوامیس و مردم آن داشته باشد؛ سینه جوانان این مرز و بوم در برابر گلوله ها قرار می گیرد.
درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران با ترقه بازی های دشمن از بین نمی رود
به گزارش راه آرمان شامگاه دوشنبه حجت الاسلام عباس توان رییس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان در چهارمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: وظیفه ما است با این یادواره های شهدا یاد شهیدان را گرامی بداریم؛ یاد شهیدان باعث حفظ انقلاب و نظام و ارزشهای ما و پیام امام و شهدا است.
 
وی افزود: این یادواره ها باعث می شود ما بدانیم شهدا برای چه رفتند و چه اهدافی داشتند و چه ارزشهایی را دنبال می‌کردند؛ آن ارزشها یادآوری می شود و با این یادآوری دین و فرهنگ و نظام و انقلاب مان حفظ می شود.
 
دکتر توان اظهار کرد: همچنین برای همه ما این یادآوری یک وظیفه است باید بدانیم مدیون خون شهدا هستیم؛ ما روزی باید پاسخگوی شهدایی باشیم که جانشان را تقدیم کردند.



در ادامه دکتر طباطبایی مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان با تاکید بر اینکه ما امروز به شهدا، این چراغهای پرفروغ نیاز داریم گفت: ما نسبت به این کرسی اموزش و تعلیم و تربیتی که شهدا در دنیا برای ما به ودیعه گذاشتند مسئول هستیم و باید این راه پر نور را ادامه دهیم تا در دنیا و آخرت در پیشگاه شهدا سربلند باشیم.
 
وی ادامه داد: دانشگاههای نظام جمهوری اسلامی دانش و معرفت را باهم گره زده اند و آن معرفت که در دانش ما تلالو پیدا می کند؛ چراغ راه ما است.
 
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان با بیان اینکه وظیفه دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان بسیار پیچیده است عنوان کرد: امروز همگان اذعان دارند؛ مدرسه، خانواده، معلم و همسالان حلقه وصل بهم یرای تربیت یک فرزند سالم و پایدار هستند؛ اگر معلم نتواند دانش اموز را در نظام تربیتی درستی قرار دهد تلاش خانواده بی نتیجه می ماند زیرا همواره هرچه انسانها کاملتر بودند معلمان والاتری داشتند.
 
طباطبایی تصریح کرد: ذات دشمن دشمنی است و از او کسی توقع دوستی ندارد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه اراده خودش را برای مبارزه با نظام جمهوری اسلامی به کار برده است؛ جنگ، ترور، تحریم و آشوب و اغتشاش گوشه ای از این دشمنی ها است.
 
وی با اشاره به شکست مفتضحانه دشمن در همه ابعاد توضیح داد: مردم عزیز ما خوب شناختند و خوب شناساندند این دشمن را و راه خود را از او جدا کردند.
 
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان افزود: این از الطاف خداوند است که دشمنان این‌نظام را از احمقها آفریده است چون نه ایران را می شناسد، نه نظام اسلامی و نه مردم را.
 
طباطبایی خاطرنشان کرد: درخت تنومند جمهوری اسلامی با این ترقه بازی های دشمن از بین نمی رود و اگر کسی بخواهد نگاه چپ  به این خاک و نوامیس و مردم آن داشته باشد؛ سینه جوانان این مرز و بوم در برابر گلوله ها قرار می گیرد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcdkz0fkyt0sx6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین