تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۶
۰
plusresetminus
اعطای اعتبارنامه اولین فیلم سینمایی به هنرمند رفسنجانی؛

«اندروا» بهترین فیلم مسابقه سینمای ایران شد

با اعطای جایزه بهترین فیلم به «اندروا» ساخته امیر پذیرفته، این هنرمند رفسنجانی اعتبارنامه تولید اولین فیلم بلند سینمایی خود را از مدیرعامل بنیاد فارابی دریافت کرد.
«اندروا» بهترین فیلم مسابقه سینمای ایران شد
به گزارش راه آرمان؛ در آیین اختتامیه سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران که با حضور وزیر ارشاد، رئیس سازمان سینمایی و جمعی از مسئولین و هنرمندان برگزار شد، اعتبارنامه تولید اولین فیلم بلند سینمایی به امیر پذیرفته اعطا شد.
 
هم چنین جایزه بهترین فیلم بخش مسابقه سینمای ایران سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به امیر پذیرفته و انجمن سینمای جوانان ایران برای فیلم «اندروا» تقدیم گردید.
 
«اندروا» در جشنواره سی و نهم در چهار بخش بهترین کارگردانی فیلم داستانی، بهترین فیلمبرداری، بهترین طراحی صحنه و لباس و بهترین فیلم مسابقه سینمای ایران نامزد دریافت جایزه شده بود.
 
«اندروا» به نویسندگی امیر پذیرفته، مهرداد حسنی، تهمینه حسینی عصار و با حمایت شهرداری رفسنجان و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ساخته شده است.
 
نادر فلاح، رقیه اکبر آبادی و راحیل اکبر آبادی در این فیلم ایفای نقش داشته اند.
 
امیر پذیرفته سال گذشته با فیلم «کپسول» جایزه بزرگ بخش بین الملل سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را دریافت کرد و به آکادمی اسکار ۲۰۲۳ معرفی شد.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcd9z0foyt0sx6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما