تاریخ انتشار :شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۳
۰
plusresetminus
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۲_ ۱۴۰۱ بیش از ۶۸۰ هزار دانش آموز کرمانی در ۶۰۲۰ واحد آموزشی تحصیل می کنند.
۶۸۰ هزار دانش آموز کرمانی در ۶۰۲۰ واحد آموزشی تحصیل می کنند
به گزارش راه آرمان؛ رضا رضایی در سلسله درس های اخلاق در مکتب شهید سلیمانی ویژه مدیران دستگاه های اجرایی استان با تسلیت شهادت سه دانش آموز به ویژه دانش آموز کرمانی علی اصغر لری گویینی در حمله تروریستی شاه چراغ خاطر نشان کرد: حادثه  تروریستی اخیر در حرم حضرت سید میر احمد ابن موسی (شاهچراغ )علیهم السلام شیراز که منجر به شهادت مظلومانه و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد‌، قلب آزادی خواهان و عدالت طلبان را آزرد و همگان را به سوگ نشاند‌.

وی با اشاره به تحصیل بیش از ۶۸۰ هزار دانش آموز در بیش از شش هزار و ۲۰ مدرسه استان گفت: ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان انجام شده و معلمان و کادر اجرایی تمامی مدارس در استان مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به ارتباط بیش از ۷۰ درصد مردم با آموزش و پرورش بیام کرد: تربیت و تحصیل همه دانش آموزان از بدو تولد تا پایان ۱۸ سالگی به آموزش و پرورش واگذار شده است.

رضایی تاکید کرد: همه مهد کودک ها تحت پوشش آموزش و پرورش هستند و باید از آموزش و پرورش تا پایان سال جاری مجوز ادامه فعالیت را اخذ کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تربیت نسلی متعهد، متخصص و در تراز جمهوری اسلامی ایران را مهمترین رسالت آموزش و پرورش دانست و خواستار همکاری همه ی مردم و دستگاه اجرایی با آموزش و پرورش در راستای تحقق این مهم شد.

رضا رضایی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان استان در خصوص همکاری با آموزش و پرورش از اختصاص بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی به ۱۶۶ پروژه نیمه تمام آموزشی در استان خبر داد.

وی با اشاره به افتتاح هفتگی چند پروژه آموزشی در شهرستان ها و مناطق استان خواستار مستند سازی اقدامات نظام جمهوری اسلامی در زمینه مدرسه سازی در استان و پخش از سیمای جمهوری اسلامی ایران شد.

رضایی از فضای آموزشی به عنوان یکی از مهمترین ساحت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نام برد و افزود: متاسفانه وضعیت فضای آموزشی در بعضی از مناطق و شهرستان های استان به روز و استاندار نیست و باید همه ی دستگاه های اجرایی استان در این زمینه با آموزش و پرورش همکاری کنند.

رضایی از اختصاص اعتبار جهت تکمیل استخر های شنای دانش آموزی در شهرستان های قلعه گنج، نرماشیر، ریگان و کوهبنان خبر داد و گفت: عملیات تکمیل این پروژه ها بعد از چند سال وقفه از ماه های اخیر از سرگرفته شده است.

بر پایه این گزارش: سلسله درس های اخلاق در مکتب شهید سلیمانی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان، استاندار کرمان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان در بیت الزهرا سردار شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcee78zpjh8xxi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین