تاریخ انتشار :شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۱
۰
plusresetminus
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: امروز گردشگری مقاومت یک مقوله معنادار و ارزشمند است نماد گردشگری مقاومت مزار مقدس حاج قاسم سلیمانی است.
نیاز جامعه کنونی به ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی/ گردشگری مقاومت یک مقوله معنادار و ارزشمند است
به گزارش راه آمان؛عزت الله ضرغامی در جمع خبرنگاران کرمان ظهر امروز در جوار مزار سپهبد شهید سلیمانی گفت: به لحاظ مجموعه ماموریت‌های حوزه وزارت خانه ما جزو سرآمدها محسوب می شویم و کرمان یک ایران کوچک است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد:همه نمادهای فرهنگی چه ملموس و چه فرهنگ ناملموس و میراث معنوی ما همه اینها در بالاترین صدر در کرمان است.

وی بیان کرد: بازدید از پروزه‌های مختلف و تصمیماتی در حوزه‌های ماموریتی خود را از اهداف سفر به کرمان است.

ضرغامی ابراز کرد: حاج قاسم سلیمانی دوست خوبی بود که در سال‌های طولانی خاطرات فراوانی با ایشان دارم و حاج قاسم سرآمد همه مجاهدان و آزادی خواهان دنیاست و حاج قاسم یک نمادی در سطح جهانی برای جبهه مقاومت است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: امروز گردشگری مقاومت یک مقوله معنادار و ارزشمند است نماد گردشگری مقاومت مزار مقدس حاج قاسم سلیمانی است.

وی عنوان کرد: همانگونه حاج قاسم خواسته است مرقد ساده و به نام سرباز در کنار شهید دیگری دفن شده، این سادگی و زیبایی خیلی خوب در مزار حاج قاسم دیده می شود که می تواند الگوی باشد برای همه بخش‌های دیگر ما
حاج قاسم فقط نماد مجاهدت در میدان نیست.

ضرغامی اظهار کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی یک مکتب منشوری و همه جانبه است که هر کدام از بخش‌های آن مستقلا به عنوان الگو قرار دهیم بسیاری از مشکلات ما حل می شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر اینکه این روزها در این اغتشاشات جای حاج قاسم و تفکر ایشان خالی است، تصریح کرد: حاج قاسمی که معتقد است و صریحا می‌گوید جامعه ما خانواده ماست خیلی ها این نگاه را ندارند و به دلیل اینکه این نگاه ندارند مرتب دنبال قطعه قطعه کردن و تفرقه و اختلاف هستند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت:حاج قاسم اگر می‌گوید یک دختر کم حجاب، دختر ماست و دختر شما است این یک خط فکری است و این اوج مکتب حاج قاسم است که این چیزهای سطحی و ظاهری به هیچ وجه نمی تواند در جامعه تفرقه ایجاد کند متاسفانه آن چیزی که می بینیم این نیست و به خاطر همین مسائل جزئی امروز ما هزینه زیادی می دهیم.

وی عنوان کرد: حاج قاسم صریحا معتقد است وحدت ما باید حول مقابله با دشمن باشد ما دشمن داریم این روزها دشمنان قسم خورده ما داعشی که حاج قاسم مدال پربرکت مبارزه با آنها و مجاهدت تاریخی و شکست آنها را بر سینه داشت، امروز از این اغتشاشات استفاده می کند و در حرم مقدس شاه چراغ مردم ما به خاک و خون می کشد و این هشدار است به ما که اگر وحدت را در جامعه از بین ببریم و اگر آن خط فکری که حاج قاسم مبلغ آن بود فراموش کنیم و دچار تنگ نظری شویم و اول خودمان را تجریه کنیم بعدها آن تجزیه فیزیکی که دشمن به دنبال آن هست به دنبال آن خواهد آمد.

ضرغامی افزود:این روزها بیشتر از هر زمانی ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی نیاز جامعه ماست، کسانی که به جبهه مقاومت عشق می ورزند و اعتقاد دارند و این نقطه را به عنوان نقطه کانونی برای مجاهدات های خود می دانند آن شالله به برکت روح پاک حاج قاسم و مکتب ایشان امروز به روز شاهد ارتقا و رشد معنوی و زندگی همه مردم بویژه کسانی که ادامه راه حاج قاسم هستند باشیم.


انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcjiyevyuqettz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین