تاریخ انتشار :شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۳
۰
plusresetminus
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد؛

۸۰۰ میلیارد تومان؛ تسهیلات تبصره ۱۸ حوزه گردشگری استان کرمان در سال جاری

عزت الله ضرغامی گفت: در سال جاری سهم تسهیلات تبصره ماده ۱۸ استان کرمان در حوزه گردشگری ۸۰۰ میلیارد تومان و در حوزه صنایع دستی ۹۰ میلیارد تومان است.
۸۰۰ میلیارد تومان؛ تسهیلات تبصره ۱۸ حوزه گردشگری استان کرمان در سال جاری
به گزارش راه آرمان؛ عزت الله ضرغامی عصر امروز در آیین افتتاحیه هتل کاروانیکا وکیل استان کرمان گفت: در دهه هفتاد تصمیم خوبی در خصوص واگذاری ابنیه تاریخی به بخش خصوصی در کشور گرفته شد و کارنامه خوب و مناسبی در این حوزه وجود دارد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادمه داد: در این عرصه شاهد هستیم که برخی از پروژه ها، پروژه موفقی نبوده اند و واگذاری های خوبی نیز در این زمینه صورت نگرفته است؛ اما هتل بوتیک وکیل دارای سطح و زیر بنای خوب و استاندار و همچنین دارای تلفیق سنت و مدرینته است که یکی از مصادیق ارزشمندی است که ما را مطمئن می کند که مسیر و سیاست درستی قرار گرفته ایم.

وی تأکید کرد: انگیزه اصلی این گونه کارها، عشق است؛ چرا که کسی که در این حوزه سرمایه گذاری می کند، به فرهنگ و مردم عشق و علاقه دارد و انگیزه در مدیریت حرف اول را می زند و انگیزه عشق و ایمان به کار است و مجموعه هتل بوتیک وکیل با انگیزه و عشق احیا شده است.

ضرغامی ابراز کرد: با همت مجلس شورای اسلامی سقف تبصره ۱۸ در سال ۱۳۹۹،  ۳۰۰ میلیارد تومان بود و در سال  ۱۴۰۰ به ۱۲۰۰ میلیارد تومان رسید و خوشبختانه این سهم در سال جاری تا ۱۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده و با سهم بانک ها به ۲۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

وزیر  میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خاطر نشان کرد: در سال جاری سهم تسهیلات تبصره ماده ۱۸ استان کرمان در حوزه گردشگری ۸۰۰ میلیارد تومان و در حوزه صنایع دستی ۹۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcen78znjh8xxi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین