تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۹
۰
plusresetminus
داعش پدر، مادر و برادر آرتین را ۴ آبانماه در شاهچراغ ترور کرد، اینستاگرام هم شروع به ترور هشتگ آرتین کرده و هر پستی با این هشتگ را حذف می کند.
وقتی داعش و اینستاگرام برای آرتین تقسیم کار می کنند
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب، آرتین سرایداران غروب چهارشنبه چهارم آبان‌ماه در حمله تروریستی داعش به زیارت شاهچراغ مجروح شد و پدر، مادر و برادر خود را در همین حادثه از دست داد. حادثه‌ای که طعم شیرین کودکی‌هایش را به یکباره تلخ کرد و حالا باید مسیر پر پیچ و خم زندگی را تنها سپری کند.

امروز آرتین ۵ ساله سند مظلومیت ملت ایران است چراکه جلو چشم یک بچه ۵ ساله در حرمی که محل قداست و امنیت است پدر و مادر و برادرش و دیگران را به گلوله بستند.

آرشام سرایداران برادر آرتین، دانش آموز پایه پنجم دبستان شهدای شوش ناحیه سه آموزش و پرورش شیراز بود که در این حمله تروریستی داعش به شهادت رسید. 

هرچند امروز آرتین جای خالی خانواده‌اش را به شدت احساس می‌کند اما مردم ایران نشان دادندکه آرتین تنها نیست، مردمی که با ابراز همدردی دست‌های خود را او به آسمان بلند کرده‌اند و او را عضوی از خانواده خود می‌دانند.

هر چند چشمان آرتین برای همیشه به آسمان شاهچراغ برای بازگشت عزیزانش خیره مانده، آرتین سرایداران یک خواهر ۲۱ ساله هم دارد که به تازگی عقد کرده و قرار بود مراسم ازدواجش ۱۵ آبانماه در تهران برگزار شود اما این حادثه غافلگیرانه موجب شد همه اقوام و آشنایی در شوک عمیقی فرو بروند.

اینستاگرام هم گویا با داعش تقسیم کار کرده است،از امروز شروع به ترور هشتگ آرتین کرده و هر پستی با این هشتگ را حذف می کند و این نشان از آن دارد که دشمن از خون های به ناحق ریخته شیعیان هم واهمه دارد.

البته از ضلع سوم ترور هم نباید غافل شد، همه آنهایی که در این چند روز خواستند بار ترور از دوش داعش بردارند ولی تلویزیون داعش روز گذشته تصویر عامل حمله تروریستی به شاهچراغ را منتشر کرد تا بار دیگر روسیاه شوند.

اما به کوری چشم دشمنان نام آرتین و آرمان داغ ترین موضوعات توییتر است.

کاربران فضای مجازی با هشتگ های #برای_آرتین و #آرمان_علی_وردی درباره جنایت تروریستی حرم شاه چراغ و رفتار داعشی اغتشاشگران در تهران که یک جوان ۲۱ ساله را باشکنجه به شهادت رساندند احساسات خشم و اندوه خود را به اشتراک گذاشتند.

 بی تردید ملت ایران با رهبریت مقام معظم رهبری دامت برکاته ، عقلانیت، وحدت، بصیرت و مجاهدت بار دیگر استکبار جهانی را شکست خواهد داد.

انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdch-vnzq23nxxd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما