تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۹
۰
۱
plusresetminus
امام جمعه عنبرآباد گفت: شهدا برای یاری ولایت رفتند همان ولایتی که رکن و ستون دین است و سفارش اول و آخر شهدای ما بود.
یادواره شهدای دانش آموز عشایری و شهید ابراهیم هادی در عنبرآباد برگزار شد
به گزارش راه آرمان؛ شب گذشته با حضور مسئولان، دانش آموزان و مربیان مدارس عشایری، یادواره شهدای دانش آموز عشایری و شهید ابراهیم هادی به همت مدیریت نمایندگی آموزش و پرورش عشایری در محل نمایندگی این آموزش و پرورش در عنبرآباد برگزار شد. 
 
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حمید بامری امام جمعه عنبرآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عشایر و شهدای حرم مطهر شاهچراغ گفت: زنده نگه داشتن، ذکر شهدا و ترویج سیره شهدا امروز یک‌وظیفه همگانی بدون استثناء است. 
 
امام جمعه عنبرآباد افزود: اصل لازم و ضروری در جامعه ما تبیین سیره، اخلاق، فرهنگ و مقاومت شهیدان است. 
 
وی عنوان کرد: شهید آن شخصیت و آن مقام والا و با عظمت و ارزشمندی است که اولین نگهدارنده یاد و نامش، خود خداوند متعال است. 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بامری افزود: طبق روایتی قدسی "شهید وقتی مدال با عظمت شهادت را کسب می کند خداوند می فرماید: من خدا، جانشین شهید در میان خانواده او هستم و هر کس خانواده شهید را احترام کند مرا احترام کرده است."
 
وی با طرح این سوال که شهدا چه کردند که خداوند به آن‌ مقام با عظمت ایشان را نائل کرد بیان کرد: خداشناسی و عاشق خدا بودن، بصیرت و موقعیت شناسی، احیاء دین، تبعیت از ولی و... باعث آن مقام ارزشمند نزد خدا بود. 
 
امام جمعه عنبرآباد افزود: دانش آموزان، والدین و مربیان امروز دشمن متمرکز شده است برای تغییر ذائقه دانش آموزان ما که ایشان را از سمت ارزش ها جدا کند و بکشاند به سمت آنچه خودش می خواهد، چون دشمن اثر ارتباط با خدا را در هشت سال دفاع مقدس از سمت رزمندگان ما چشیده و از آن ضربه خورده است. 
 
وی گفت: نگذاریم دشمن راه ترسیمی خود که تاریک است را بر ما قالب کند. دشمن از چادر زن مسلمان چه دیده است که امروز تمام‌توان خود را برای تخریب آن گذاشته است؟ 
 
حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: امروز وضعیت جامعه غرب رو به تباهی است آنگاه مدافع حقوق زن ایرانی شده اند و این بزرگترین دروغ قرن محسوب می‌شود!! 
 
وی ابراز داشت: شهدا برای یاری ولایت رفتند همان ولایتی که رکن و ستون دین است و سفارش اول و آخر شهدای ما بود و اگر ولایت نباشد خیمه پایین می افتد و ولی خدا تنها می ماند، دین مهجور خواهد شد و این هدف نهایی دشمنان دین است. 




انتهای پیام/بهادری 
https://armanekerman.ir/vdcgyz9qwak9ww4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امیر
درود