تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۵
۰
plusresetminus
مجتبی مصباح گفت: نرخ بیکاری استان کرمان در سال قبل ۱۱.۲ درصد و امسال ۸.۴ درصد برآورد شده است که تک رقمی شدن میزان بیکاری در استان کرمان به تلاش‌های دولت رئیسی و فروکش کردن کرونا برمی‌گردد.
تک رقمی شدن نرخ بیکاری در استان کرمان، نتیجه تلاش‌های دولت رئیسی است
به گزارش راه آرمان از جیرفت؛ مجتبی مصباح مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال شهرستان جیرفت که در فرمانداری شهرستان جیرفت برگزار شد، گفت: پیرو سفرهایی که به همه شهرستان‌ها برای سرکشی به سراسر استان داریم، امروز در خدمت مردم شهرستان جیرفت برای پیگیری موضوعات حوزه‌ی اشتغال، کارآفرینی، سرمایه‌گذاری و کارگری هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان افزود: امروز چندین بازدید از مناطق و محیط‌های کارگری داریم که بعضی از این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری و تسهیلات اشتغالزایی ایجاد شده است

مجتبی مصباح خاطرنشان کرد: در کارگروه اشتغال شهرستان جیرفت، موانع و مشکلات کارآفرینی و اشتغال شهرستان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و راهکارهایی نیز داده شد و امیدوارم شهرستان جیرفت بتواند موانعی که تا الان در حوزه کارآفرینی و اشتغال داشته را برطرف کند.

وی بیان کرد: تعدادی از موانع و مشکلات در کارگروه اشتغال شهرستان حل شد و قرار شد تعدادی از مشکلات را در کارگروه اشتغال استانی مطرح و پیگیری بشوند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضمن اشاره به اینکه شهرستان جیرفت در حوزه کارگری مشکل خاصی ندارد، گفت: درصد بیکاری، توسط مرکز آمار به صورت کشوری و استانی اعلام می‌شود که نرخ بیکاری استان کرمان در سال قبل ۱۱.۲ درصد و امسال ۸.۴ درصد برآورد شده است.

مصباح تک رقمی شدن نرخ بیکاری در استان کرمان را نتیجه تلاش‌های دولت دکتر رئیسی دانست و افزود: تک رقمی شدن میزان بیکاری در استان کرمان به تلاش‌های دولت دکتر رئیسی و فروکش کردن کرونا برمی‌گردد.

وی بیان کرد: بعد از جلسه اشتغال شهرستان جیرفت، بازدیدی از چندین مجموعه سرمایه‌گذاری که گرفتاری‌هایی در حوزه‌ی مالی دارند می‌رویم تا درصورت قابل دفاع بودن طرح، از تسهیلاتی که داریم به آنها کمک کنیم تا این طرح‌ها به اشتغال‌زایی منتهی بشود.

انتهای پیام/ فاریابی https://armanekerman.ir/vdcdzz0fjyt0so6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما