کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول جهاد تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری؛

در جبهه حق و باطل، بی‌طرف نداریم/ شهدا به جنگ رفتند که ایران مستقل بماند

11 آبان 1401 ساعت 22:29

حجت الاسلام اسماعیل فخریان گفت: شهید به کسی می‌گویند که برای آرمانی مهمتر از جان خود، جانش را می‌دهد و شهدا به جنگ رفتند که ایران مستقل بماند و این مبارزه‌ی بی‌امان بین ایران و مستکبران تا زمانی که بخواهیم مستقل باشیم، ادامه دارد.


به گزارش راه آرمان از جیرفت، محمدرضا اسفندیاری جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در یادواره 127 شهید دانش آموز شهرستان جیرفت، گفت: امنیت و آسایش امروزمان به برکت خون شهیدان است و بایستی یاد شهدا را زنده نگه بداریم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: بالاترین مقام، مقام شهادت است و بر ما تکلیف است که ادامه دهنده‌ی راه شهدا باشیم و خون شهدا باعث عزت ایران است.

وی تصریح کرد: هر کسی، در هر پُست و مقامی که باشد اگر برخلاف مسیر شهدا حرکت کنند، رسوا خواهند شد زیرا درخت این انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است.



حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل فخریان مسئول جهاد تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان جیرفت، گفت: آینده‌ی کشور به دست دانش آموزان رقم خواهد خورد و نام جلسه را بایستی جلسه‌ی بزرگداشتِ بزرگترین سرمایه‌ی ایران گذاشت.

حجت الاسلام فخریان افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران، سرمایه‌دارترین کشور جهان است زیرا بیش از ۳۰۰ هزار شهید برای آرمانهایش، جان داده‌اند.

مسئول جهاد تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری تصریح کرد: در این مراسم، بزرگترین سرمایه انقلاب را به نظاره نشسته‌ایم و تا زمانی که فرهنگ جهاد و شهادت زنده باشد، این کشور پیروز است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون دانش آموزانی هستند که التماس می‌کنند تا به کشور سوریه جهت مبارزه با اسرائیل بروند و معلمین برای انتقال فرهنگ شهادت، موظف به جهاد هستند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل فخریان با اشاره به اینکه شهید به کسی می‌گویند که برای آرمانی مهمتر از جان خود، جانش را می‌دهد، گفت: قبل از انقلاب ایران، جهان به دو بخش سلطه‌گر و سلطه‌پذیر تقسیم شده بود و ایران در زمان پهلوی، جزو کشورهای سلطه‌پذیر بود.

برای اینکه سلطه‌گر و سلطه‌پذیر نباشیم، مبارزه را از سال ۱۳۴۲ شروع کرده‌ایم

مسئول جهاد تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری افزود: امام راحل (ره) فرمودند که ما مسیری پیش خواهیم رفت که جزو کشورهای سلطه‌گر و سلطه‌پذیر نخواهیم بود.

حجت الاسلام فخریان تاکید کرد: برای اینکه سلطه‌گر و سلطه‌پذیر نباشیم از سال ۱۳۴۲ مبارزات را شروع کردیم تا مستقل باشیم و استکبار برای نابودی این انقلاب، جنگ را شروع کرد و در این جنگ، با ۶۰ کشور می‌جنگیدیم و از ۱۶ کشور اسیر گرفتیم.

وی افزود: شهدا به جنگ رفتند که ایران مستقل بماند و این مبارزه‌ی بی‌امان بین ایران و مستکبران تا زمانی که بخواهیم مستقل باشیم، ادامه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل فخریان تصریح کرد: در جبهه‌ی حق و باطل، بی‌طرف نداریم بلکه بی‌شرف می‌تواند بی‌طرف باشد.

انتهای پیام/ فاریابی


کد مطلب: 130411

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/130411/جبهه-حق-باطل-بی-طرف-نداریم-شهدا-جنگ-رفتند-ایران-مستقل-بماند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir