تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۳
۰
plusresetminus
در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش رودبار جنوب عنوان شد؛

رودبارجنوب با کمبود فضای آموزشی مواجه است/ دشمن دانش آموزان را هدف قرار داده است

امام جمعه رودبارجنوب گفت: در شهرستان رودبار جنوب با توجه به افزایش جمعیت با چالش کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم و بهتر است مسئولین با همکاری هم برنامه ریزی لازم را انجام دهند.
رودبارجنوب با کمبود فضای آموزشی مواجه است/ دشمن دانش آموزان را هدف قرار داده است
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبار جنوب؛ جلسه شورای آموزش و پرورش رودبارجنوب روز گذشته به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه، مدیر آموزش وپرورش، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولین ادارات با موضوع (برنامه ریزی های گرامیداشت ۱۳ آبان) تشکیل شد.
 
در ابتدای این جلسه علی پرورش فرماندار شهرستان رودبارجنوب، ضمن محکوم کردن حادثه تلخ شهادت جمعی از مردم به دست تروریست های کوردل در حرم مطهر شاه چراغ بیان کرد: در بحث آموزش با توجه به بمباران فکری دانش آموزان توسط دشمن و مسموم بودن فضای مجازی تدابیر و برنامه ریزی های لازم در بخش پرورشی و آموزشی اندیشده شود.
 
در ادامه فرماندار رودبارجنوب خواستار شد: روسای ادارات و مسئولین ادارات جهت باشکوه برگزار شدن حماسه ۱۳ آبان در شهرستان همیاری کنند تا مردم بتوانند به راحتی در این حماسه شرکت کنند.
 
 امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در این جلسه ضمن تسلیت حادثه شهادت جمعی از هموطنان بیان کرد: در بخش آموزش وپرورش یکی از مشکلاتی که‌ با توجه به رشد جمعیت در شهر رودبار در سال های آینده وجود خواهد داشت، کمبود فضای آموزشی در شهر است که نیاز است از همین حالا همه مسئولین شهرستان با همکاری هم برنامه ریزی لازم را انجام دهند.
 
امام جمعه رودبارجنوب با اشاره به نقش این نهاد در ساختار توسعه کشور، اظهار کرد: آموزش‌وپرورش به عنوان اساس پیشرفت و ترقی نظام به حساب می‌آید و نقش مهمی در برنامه‌های توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایفا می‌کند.
 
این مسئول با تاکید بر اینکه رسالت آموزش‌وپرورش در جامعه بسیار حساس و مهم است، ادامه داد: از آنجایی که این نهاد انسان‌ساز جایگاه خاصی در توسعه زیربنای کشور دارد، به همین خاطر همه وظیفه دارند به آن کمک کنند.
 
وی افزود: بالغ بر ۲۸ مدرسه را از نزدیک بازدید و وضعیت مدارس را بررسی کرده ام که وضعیت مدارس شهرستان در سطح خوبی قرار دارد و از زحمات این مدیریت جهادی این اداره تشکر می کنم.
 
حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش ضمن دعوت از اقشار مردم جهت شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: زمان و مکان برگزاری راهپیمایی ساعت ۹:۴۵ صبح جمعه از حوزه ابوذر تا مصلی شهرستان رودبارجنوب برگزار می شود.
 

مشارکت پرشور دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳آبان

 
 مهدی بهرامی مدیر آموزش و پرورش رودبارجنوب ضمن گرامی داشتن هفته بسیج دانش آموزی و روز دانش آموز و تسلیت حادثه شهادت جمعی از دانش آموزان و مردم توسط گروه تروریستی داعش، عملکرد و مشکلات مدارس را اعلام و برای همکاری ادارات دیگر پیشنهادات خود را ارائه کرد.
 
وی به اهداف و وظایف شورای آموزش‌وپرورش در این شهرستان اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف مهم تشکیل شوراهای آموزش‌وپرورش، توجه به بحث اصل مشارکت در جریان تعلیم و تربیت است.
 
رئیس اداره آموزش‌وپرورش رودبارجنوب، هدف از تشکیل این جلسات را تسریع و تسهیل فعالیت‌های آموزش‌وپرورش، رفع موانع و جایگاه تحقق آیه شریفه «امرهم شورا بینهم» دانست و افزود: برای تحقق این امر همه مسئولان بر اساس قانون موظف به همکاری و هماهنگی با آموزش‌وپرورش هستند.
 
بهرامی در ادامه ضمن دعوت از دانش آموزان، فرهنگیان و اولیای جهت شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبانماه، اعلام کرد: برنامه ریزی های لازم جهت حضور صورت گرفته است و دانش آموزان می توانند باحضور در مدارس و با هماهنگی معاون پرورشی مدرسه به جمع راهپیمایان بپیونند.
 

یکی از خصوصیات آموزش و پرورش کار جهادی و خستگی ناپذیری است

 
دژکام جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و روز ۱۳ آبانماه از بسیجیان و همه اقشار مردم جهت شرکت در مراسم ۱۳‌آبان دعوت کردند.
 
 دژکام، یکی از خصوصیات کار جهادی را خستگی ناپذیری دانست وافزود: از زحمات مجموعه آموزش و پرورش به خاطر زحمات جهادی تقدیر و تشکر میکنم.
 
وی اضافه کرد: مسئولان در بحث وسیله نقلیه جهت اعزام فرمانده واحدهای بسیج دانش آموزی همکاری لازم را داشته باشند.
 
 
انتهای پیام/پ
https://armanekerman.ir/vdcjvyevtuqetxz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما