کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه جیرفت؛

باید دشمن شناسی خودمان را قوی کنیم/ مرکز ثقل، کلام حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است

13 آبان 1401 ساعت 20:34

محسن نسب امیری گفت: شناخت مرد از نامرد در فتنه‌ها حاصل می‌شود و در جنگِ روایت‌ها، وظیفه‌ی ما جهاد تبیین است.


به گزارش راه آرمان از جیرفت، محسن نسب‌امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در یادواره شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: در فتنه‌ها، مرد از نامرد شناخته می‌شود و کسانی که دلسوز نیستند در این فتنه‌ها کم می‌آوردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: هنر ما این است که دشمن داخلی و خارجی را بشناسیم و دشمن خارجی همانا آمریکا و دوستانش هستند و دشمنان داخلی هم با کلام، حرکت غلط یا سکوت نشان می‌دهند که جزو قاتلین امام حسین (ع) هستند.

نسب امیری با اشاره به کل یوما عاشورا و کل ارض کربلا و تکرار تاریخ، بیان کرد: اگر به چهره‌ی پدر و مادر شهید نگاه کردیم و شرمنده شدیم یعنی کارمان درست است.

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت تاکید کرد: بصیرت وقتی حاصل می‌شود که اهل گناه و خطا نباشیم و مکتب اسلام و شهدا، تنها جایی است که خطا نمی‌کنیم.




وی ضمن اشاره به اینکه ما پیرو مکتب امام حسین (ع) هستیم، تصریح کرد: اشتباه می‌کنند که ما از کتک زدن ناجوانمردانه‌ی بسیجی و شهادتش ترسیدیم، زیرا حضرت زینب (س) فرمودند که بجز زیبایی چیز دیگری ندیدم.

محسن نسب امیری گفت: طفل کُشی در حرم مطهر شاهچراغ، هنر نیست، بلکه برای دیدن هنر، به زندگی شهدا و پدر و مادران شهدا نگاه کنید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت سیاست دشمن در اغتشاشات اخیر را به دو بخش تقسیم بندی کرد و افزود: دشمن دنبال دو سیاست `قورباغه‌ی انگلیسی` و `پشه‌ی مالاریا` است.

نسب امیری در توضیح سیاست اول دشمن، گفت: دشمن با فضای مجازی می‌خواهد فکر دهه‌ی نودی‌ها را عوض کند و همچنین دشمن دنبال جنگ نیابتی، جنگ روایت‌ها و جنگ شناختی است و 
بیچاره‌ها نمی‌دانند که بغیر از قواعد مادی که آنها می‌شناسند، قواعد دیگری هم هست که آن قاعده، اتصال به خدا است.

وی درخصوص سیاست دوم دشمن، بیان کرد: دشمن می‌داند که توان مقابله‌ی مستقیم با ایران را ندارد، پس در این ایام، دنبال زخم زدن‌های کوچک است تا ما را خسته کند.

محسن نسب امیری با اشاره به رصد اتفاقات یک ماهه‌ی اخیر تأکید کرد: بایستی دشمن شناسی خودمان را قوی کنیم و امروز مرکز ثقل، کلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.


فرمانده سپاه جیرفت خاطرنشان کرد: در جنگ روایتها، وظیفه ما جهاد تبیین است زیرا صحبت بر سر دین اسلام است و اگر مواظبت نکنیم دنیا و آخرت را از دست خواهیم داد.

انتهای پیام/ فاریابی


کد مطلب: 130455

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/130455/باید-دشمن-شناسی-خودمان-قوی-کنیم-مرکز-ثقل-کلام-حکیمانه-مقام-معظم-رهبری-مدظله-العالی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir