تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۷
۰
plusresetminus
احمد بلندنظر گفت: اعضای شورا و دهیاران با بررسی مشکلات، گزارش به بخشداری و انجام وظایف و پروژه‌های عمرانی در روستا، خدمت‌گزاری صدیق برای مردم باشند.
دهیاران نسبت به انجام وظایف و پروژه‌های عمرانی اهتمام داشته باشند
به گزارش راه آرمان از جیرفت، احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت، همراه با میثم امیری بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران ادارت از روستاهای بخش مرکزی بازدید کرده و ضمن دیدار با اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران و معتمدین محلی، گفت: دهیاران به عنوان خدمتگزاران به مردم باید در راستای سیاست‌های دولت نسبت به انجام شرح وظایف قانونی خود اقدام و نسبت به انجام پروژه های عمرانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت به مشکلات آب آشامیدنی و مشکلات چاه‌های فاقد پروانه اشاره و ضمن بررسی مشکلات به صورت کارشناسی با حضور مدیران و کارشناسان مربوطه افزود: امیدوارم با پیگیری از طریق استان و اعتبارات شهرستانی بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.



فرماندار جیرفت ضمن اشاره به خدمات انجام شده نظیر رفع مشکل افت ولتاژ برق در بسیاری از روستاهای بخش مرکزی، خاطرنشان کرد: اعضای شورا و دهیاران با حضور در بین اهالی مردم روستا، بایستی ضمن بررسی مشکلات نسبت به گزارش مشکلات به بخشداری اقدام کنند.

وی تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی و دهیاران با پیگیری و رفع مشکلات مردم، خدمتگزاری صدیق برای مردم و اهالی روستا باشند.

فرماندار شهرستان جیرفت در ادامه از پیشرفت فیزیکی بزرگراه میانچیل بازدید کرده و افزود: ایجاد این زیرساخت اساسی به عنوان یک شاهراه که از حوزه میانچیل عبور می‌کند یکی از اولویتهای این حوزه می‌باشد.

انتهای پیام/ فاریابی https://armanekerman.ir/vdcf0xdyew6dmta.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما