تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۵
۱
plusresetminus
با حضور روئسای ادارات ارزوئیه صورت گرفت؛

جلسه شورای ترافیک شهرستان ارزوئیه برگزار شد

با حضور رضا اسماعیل کاخ فرماندار و سایر روئسای ادارات ارزوئیه جلسه شورای ترافیک شهرستان به منظور کاهش مشکلات ترافیکی و تسهیل در تردد وسایل نقلیه و عبور و مرور مردم در محل فرمانداری ارزوئیه برگزار شد.
جلسه شورای ترافیک شهرستان ارزوئیه برگزار شد
به گزارش راه آرمان از ارزوئیه؛ جلسه شورای ترافیک شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء این شورا پیرامون مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان ارزوئیه برگزار شد.

رضا سماعیل کاخ فرماندار ارزوئیه افزود: هدف از برگزاری جلسات شورای ترافیک، برنامه ریزی دقیق و اصولی به منظور کاهش مشکلات ترافیکی شهرستان و تسهیل در امر تردد وسائل نقلیه و عبور و مرور مردم می باشد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان به حداقل برسد و مدیریت هماهنگ در کنترل ترافیک بین دستگاها اجرا شود گفت: تشکیل منظم جلسات شورا هماهنگی دستگاه های مسئول در این حوزه و هم افزایی در اجرای تصمیمات اتخاذ شده را به دنبال دارد.

رضا اسماعیل کاخ جلسه شورای ترافیک را یکی از مهمترین جلسات شهرستان دانست و افزود: مسئله ترافیک به صورت مستقیم با سلامت جسمانی، امنیت روانی و آرامش مردم ارتباط دارد از همین رو باید به صورت ویژه به این شورا و اجرای مصوبات آن توجه شود.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdcbagb88rhbfsp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما