کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روابط عمومی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان کرمان با صدور پیامی تأکید کرد؛

خدمات فناوری نسل ۵ تلفن همراه، نیاز به تعویض سیم کارت ندارد/ تماس اشخاص به منظور تعویض سیم کارت در این زمینه کلاهبرداری است

22 آبان 1401 ساعت 10:21

روابط عمومی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان کرمان با صدورد پیامی، خطاب به مردم کرمان تأکید کرد: خدمات نسل ۵ تلفن همراه نیاز به تعویض سیم کارت نداشته و سیم کارت های موجود جوابگوی استفاده از این فناوری هستند.


به گزارش راه آرمان؛ به نقل از روابط عمومی  اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان کرمان؛ از آنجاکه مقرر گردیده در آینده نزدیک فناوری نسل 5 (5G) در شهر کرمان توسط اپراتورها ی تلفن همراه نصب و راه اندازی گردد، با توجه به سوء استفاده برخی افراد سود جو در فروش سیم کارت نسل پنجم 5G، به اطلاع مردم شریف استان کرمان می رساند. خدمات نسل ۵ تلفن همراه نیاز به تعویض سیم کارت نداشته و سیم کارت های موجود جوابگوی استفاده از این فناوری هستند.

لذا مراجعه و تماس اشخاص به منظور تعویض سیم کارت، کلاهبرداری بوده و خواهشمند است مردم شریف استان به هیچ عنوان فریب افراد کلاهبردار در این زمینه را نخورده و از خرید هرگونه سیم کارت با نام 5G اجتناب نمایند.

انتهای پیام/م


کد مطلب: 130611

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/130611/خدمات-فناوری-نسل-۵-تلفن-همراه-نیاز-تعویض-سیم-کارت-ندارد-تماس-اشخاص-منظور-این-زمینه-کلاهبرداری

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir