تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۳
۰
plusresetminus
آیت اللهی موسوی گفت: بالغ بر ۲۰میلیاردتومان از اعتبارات بحران برای لایه روبی رودخانه ها و ایمن سازی رودخانه های پرخطرجنوب تخصیص یافته است،که با اولویت بندی شهرستانها وهمچنین نظر مشاور شرکت آب منطقه ای توسط سازمان بسیج سازندگی استان اجرا خواهد شد.
تخصیص بالغ بر۲۰میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی رودخانه های جنوب کرمان
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب، جلسه بررسی روند احداث سیل بندهای جنوب استان به ریاست معاون عمرانی استاندار و باحضور مشاور استاندار در جنوب، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، فرماندار رودبار جنوب، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان و تنی چند از مدیران شامگاه گذشته در محل سالن اجتماعات فرمانداری رودبار برگزار شد.
 
آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار در ابتدای این جلسه‌ با اشاره به اهمیت پیشگیری از بروز خسارات بارشها وسیلاب های آینده به تاسیسات شهری و زیرساختی خاطرنشان کرد: در سال های گذشته طرح ایمن سازی رودخانه های اصلی استان با اعتبارات از محل معادن و همچنین مساعدت لجستیکی نیروهای نظامی اجرا شد.
 
 معاون استاندار در ادامه به الزام ایمن سازی و آزادسازی حریم رودخانه های استان تاکید کرد و افزود: فرمانداران همراهی وهماهنگی لازم را درجهت آزاد سازی رودخانه ها در محدوده شهری و روستایی بدون هیچ گونه مماشات داشته باشند که در آینده با اولین بارش باران شاهد بروز سیلاب و بروز خسارات برای مردم نباشیم. 
 
وی همچنین از ابلاغ اعتبار برای سیل بند جیرفت در سفر ریاست محترم جمهور به استان خبرداد و افزود: بالغ بر ۲۰میلیاردتومان از اعتبارات بحران برای لایه روبی رودخانه ها و ایمن سازی رودخانه های پرخطرجنوب تخصیص داده شده که با اولویت بندی شهرستانها وهمچنین نظر مشاور شرکت آب منطقه ای توسط سازمان بسیج سازندگی استان اجرا خواهد شد.

موسوی در پایان سفرخود به مراه تعدادی از مسئولان از روند احداث پروژه پل دوم بهادرآباد به طول ۴۰۰ متر بازدید کرد.
 
 
انتهای پیام/پ
https://armanekerman.ir/vdcee78zxjh8xpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما