تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۱
۰
plusresetminus
حسین رضایی گفت: کرمان سرشار از استعداد های جوان در عرصه تولید محتوای دیجیتال است که امیدواریم با حمایت هایی که از این قشر صورت می گیرد، مسائل اصلی در کشور را که گره شده اند را باز کنیم.
کرمان سرشار از استعدادهای جوان در عرصه تولید محتوای دیجیتال است
حسین رضایی فرماندار شهرستان رفسنجان در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفتگو با خبرنگار "راه آرمان" عنوان کرد: خوشبختانه در بازدیدی که صورت گرفت شاهد بودیم که موضوعات خوب متنوع و بر مبنای مسائل روز جامعه در عرصه صنعت انتخاب شده بودند.

وی ادامه داد: افتخار می کنیم به تیم های شرکت کننده استانی که در سطح کشور واقعا حرف برای گفتن دارند، ما در عرصه تولید محتوای انیمیشن و موشن گرافی جوانان مستعد و تاپی را داریم که بعضا نام اوران کشوری نیز هستند.

حسین رضایی اذعان کرد: امیدواریم آیین اختتامیه نیز شاهد دستاوردهای جذاب و میدانی تیم های شرکت کننده باشیم که با این محتوا ها گره ای از مشکلات صنعت در سطح استان و بعد در سطح کشور باز کنند.

فرماندار شهرستان رفسنجان تاکید کرد: امیدواریم که جوایز نفیسی برای این عزیزان در نظر بگیریم که خستگی تیم های شرکت کننده را که 48 ساعت مداوم در حال تولید محتوا بودند را رفع کند.

وی ادامه داد: این رقابت طی  48 ساعت با حضور جوانان مستعد استان در حال برگزاری است و بسیار سخت است که در طول این مدت کوتاه صفر تا صد یک محتوای چند دقیقه ای که به صورت موشن و یا انیمیشن، از نوشتن سناریو تا ساخت و طراحی کاراکترها باشد را تولید کنند.

حسین رضایی اظهار کرد: کرمان سرشار از استعداد های جوان در عرصه تولید محتوای دیجیتال است که امیدواریم با حمایت هایی که از این قشر صورت می گیرد، مسائل اصلی در کشور را که گره شده اند را باز کنیم.

فرماندار شهرستان رفسنجان در پایان خاطر نشان کرد: پیشنهاد ما به تیم های شرکت کننده در این رویداد، پرداختن به موضوع خورندگی صنعت بود، زیرا یکی از بلاهای صنعت خورندگی است که اگر در این عرصه نیز محتواهای فاخر تولید شود بی شک موضوعی که مبتلا به کشور است رفع خواهد شد

انتهای پیام / طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcjayeviuqetmz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین