تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۷
۰
plusresetminus
محمد پساوند گفت: موضوعاتی که در این رویداد برای تولید محتوا نتخاب شده، بسیار خوب و به روز، بخصوص در مسئله ایران قوی و انقلاب صنعتی چهارم بود، که انشاالله محتواهایی که از این رویداد خارج می شوند بتوانند گره ای از مشکلات کشور را رفع کنند.
دستاورد رویداد تولید محتوای بسیج، می تواند گره گشای مشکلات کشور باشد
محمد بساوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رفسنجان عصر امروز در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در مس سرچشمه رفسنجان به خبرنگار "راه آرمان" گفت: خدا را شاکریم که توفیق نصیبمان شد تا در جمع جوانان خلاق باشیم، زیرا از وجود چنین جوانان خلاق و مستعدی در سطح استان بسیار خوشحال هستیم.

وی ادامه داد: تیم های شرکت کننده در این رویداد از جنوبی ترین، شهرستان فاریاب تا راور شمالی ترین نقطه استان هستند، که بسیار قدر در حال ساخت و تولید محتوا بودند که دیدن تلاش این جوانان  بسیار عالی بود زیرا هم موضوعاتی که انتخاب شده بسیار خوب و به روز بخصوص در مسئله ایران قوی و انقلاب صنعتی چهارم بود، که انشاالله محتواهایی که از این رویداد خارج می شوند بتوانند گره ای از مشکلات کشور را رفع کنند.

بساوند در پایان خاطر نشان کرد: از مجموعه مس سرچشمه که پیشران اجرای این طرح بوده و از این نوع تحرکات نهایت حمایت را کرده اندو همراه بسیج بوده اند و از معاونت فضای مجازی در سپاه ثارالله کرمان که مجری برگزاری این نوع طرح هاست، نهایت تشکر را داریم.

انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdca0wn6i49nei1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین