تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۷
۰
plusresetminus
جلسه برنامه ریزی سوگواره فرهنگی مذهبی حضرت فاطمه زهرا (س) در فرمانداری منوجان برگزار شد.
جلسه برنامه ریزی سوگواره حضرت فاطمه زهرا (س) درمنوجان برگزار شد
به گزارش راه آرمان؛ عصر امروز جلسه برنامه ریزی برگزاری سوگواره فرهنگی مذهبی حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور فرماندار شهرستان منوجان،امام جمعه محترم، مجریان سوگواره از حوزه علمیه قم و سایر اعضاء شامل نهادها و ادارات فرهنگی شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.
جمشید سراجی فرماندار منوجان در این جلسه گفت : این سوگواره با هدف اعتلای فرهنگی شهرستان و رفع برخی شبهات از تاریخ ۲۸ آذر ماه تا ۶ دیماه بمدت ۸ روز و در ایام فاطمیه (س) برگزار خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد :انشاءالله این سوگواره بمدت سه سال در ایام فاطمیه (س ) در منوجان برگزار خواهد شد و در این جلسه مقرر شد ، محل احداث سازه و برپایی سوگواره در زمین خالی کنار دفتر امام جمعه باشد ، و کیفیت سوگواره با بیش از یازده برنامه و طرح شامل ( صحنه فَدک ، مباهله ، حدیث کسا ، صحنه غدیر ، بستر پیامبر (ص) ، ثقیفه ، خانه حضرت زهرا (س) ، صحنه دفن حضرت زهرا (س) ، تابوت امام حسن (ع) ، قبرستان بقی ، و کربلا می باشد ، که به زیبایی به تصویر کشیده شده است .

سراجی افزود : این سوگواره با دیگر برنامه های جانبی مانند ، حضور و اعزام مبلغین ، راویان و مشاوران خبره ، در محل سوگواره ، سطح مدارس و همچنین برگزاری کلاس ها و دوره های مختلف آموزشی همراه می باشد .
انتهای پیام/محمدی https://armanekerman.ir/vdcd5z0fnyt0s96.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما