تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۵
۰
plusresetminus
در آئین اختتامیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان عنوان شد؛

برای تولید محتوا باید سهم قائل شویم/ تولید محتوا باید متناسب با سلایق مخاطب باشد

حجت الاسلام جلالی با اشاره به اینکه هم اکنون توافقی شده که قیمت اینترنت کاهش پیدا کند و سرعت و پهنای باند را افزایش دهیم، گفت: برای تولید محتوا باید سهم قائل شویم؛ چرا که امروز فضای مجازی، به فضای واقعی تبدیل و با زندگی ما عجین شده است.
برای تولید محتوا باید سهم قائل شویم/ تولید محتوا باید متناسب با سلایق مخاطب باشد
به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز آئین اختتامیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان با حضور سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، احمدی مدیر مجتمع مس رفسنجان، احمد علیرمضانی مدیر کل صدا و سیما مرکز کرمان، حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، حسین ساجدی فر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، محمد پساوند فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان رفسنجان و جمعی از مسئولان و اعضای شرکت کننده در این رویداد در سرچشمه برگزار شد.





حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی با بیان اینکه تاریخ ما به دو قسمت جاهلیت قدیم و جاهلیت مدرن تقسیم می شود، گفت:
در دوران جاهلیت اول، دختران را زنده به گور می کردند و علم را به زنجیر و اسارت می کشیدند که در این جاهلیت، زن را انسان نمی دانستند و انسانیت زن را منکر بودند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز ما با جاهلیتی مواجه هستیم که در آن دختران را زنده به گور نمی کنند، اما زنانگی زن را منکر هستند و می گویند باید زنانگی زنان را از بین برد و رفتار آنها باید مردانه باشد، در این جاهلیت می گویند که زنان نباید فرزند آوری داشته باشند، تا دیده شوند.

وی ابراز کرد: در جاهلیت مدرن، پلیدترین و شنیع ترین همجنسگرایی، فانون شده است و ابزار جاهلیت مدرن رسانه است و امروز قدرت فضای مجازی، در اختیار جاهلیت مدرن قرار گرفته است و این جاهلیت غول رسانه ای دنیا را در اختیار دارد و فناوری اطلاعات را به دست گرفته است و قدرت دنیا در اختیار جاهلیت مدرن است و این مسئله خطرناکی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز تولید محتوا در حوزه دیجیتال مهم است، عنوان کرد: هشتاد و پنج درصد هزینه ای که وزارت ارتباطات در حوزه پهنای باند هزینه می کند در اختیار سه غول رسانه ای واتس آپ، اینستاگرام و تلگرام است.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به اینکه هم اکنون توافقی شده که قیمت اینترنت کاهش پیدا کند و سرعت و پهنای باند را افزایش دهیم، خاطر نشان کرد: برای تولید محتوا باید سهم قائل شویم؛ چرا که امروز فضای مجازی، به فضای واقعی تبدیل و با زندگی ما عجین شده است.



 

تولید محتوا باید متناسب با سلایق مخاطب باشد


ساجدی فر در این آئین با تأکید بر اینکه برای موفقیت در عرصه تولید محتوا باید استراتژی قوی تدوین و هدف گذاری کنیم، گفت: در این عرصه باید تمام ویژگی های خوب را بشناسیم و بر اساس آن تولید محتوایی را انجام دهیم که لحن و بیان مخاطب را داشته باشد و هر زمان که ذهن مخاطب درگیر شد، بدانید خوب شروع کرده ایم.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان ادامه داد: یادمان نرود موجودی گزینش گر است و بر اساس نیاز انتخاب می کند و بر همین اساس باید همزمان برای رسیدن به قله مطلوب انقلاب اسلامی از راه های مختلف، متناسب با مخاطب و بر اساس دیدگاه جامعه حرکت کنیم و این نکته ای است که در کشور سال ها از آن غافل شده ایم که باید تولید محتوا متناسب با سلایق و علایق مختلف انجام شود.

وی عنوان کرد: آنچه که ما باید در عرصه تولید محتوا دیجیتال برای فعالیت این عرصه انجام دهیم، این است که این عرصه به اینترنت پر سرعت نیاز دارد که به زودی در قالب فیبر در سطح 68 شهر کرمان پروژه  fttx را انجام خواهیم داد که این پروژه اینترنت سرعت بالایی را برای استان ایجاد می کند.

ساجدی فر خاطر نشان کرد: برای انجام پردازش تولید محتوا دیجیتال نیاز به دیتا سنتر خوب و قوی داریم که ما در مقیاس کوچک کاری را در این زمینه در نظر گرفته ایم اما نیازمند است که در سطح استان و شرکت های بزرگ استان ورود و کمک کنند.


انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcdjz0fjyt0s96.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین