تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۲
۰
plusresetminus
مصطفی امام‌بخش گفت: ۱۴۲ یادواره خانگی شهدا طی یک سال گذشته در شهرستان بافت با با هدف شناساندن ابعاد شخصیتی شهدای گرانقدر به مردم برگزار و برنامه تربیتی شهید بهنام محمدی که با هدف پیوند بین مسجد، مدرسه و منزل برگزار می‌شود، تاکنون در ۸ مدرسه اجرا شده است.
۱۴۲ یادواره خانگی شهدا طی یک سال گذشته در شهرستان بافت
مصطفی امام‌بخش فرمانده سپاه بافت در گفتگو با خبرنگار راه آرمان  عنوان کرد: ۱۴۲ یادواره خانگی شهدا طی یک سال گذشته در شهرستان بافت با با هدف شناساندن ابعاد شخصیتی شهدای گرانقدر به مردم برگزار شده است ضمن اینکه برنامه تربیتی شهید بهنام محمدی که با هدف پیوند بین مسجد، مدرسه و منزل برگزار می‌شود، تاکنون در ۸ مدرسه اجرا شده است.

وی عنوان کرد: بیش از ۵۰ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان بافت فاقد آب آشامیدنی سالم هستند که در حال حاضر آبرسانی به ۱۰ روستا توسط سپاه در حال انجام است.

فرمانده سپاه بافت با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان به برگزاری همایش شکوه اقتدار بسیجیان اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوهای جهادی، یادواره شهدای بسیج و همایش دوچرخه‌سوران بسیجی در این هفته برگزار می‌شود.

 امام‌بخش تصریح کرد: بسیج به وجود آمد تا از انقلاب اسلامی دفاع کند و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی تفکر بسیجی بوده است.

وی از راه‌اندازی ۶۰ صندوق‌ قرض‌الحسنه اشتغال در محله‌ها خبر داد و توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در یک سال گذشته و در مجموع ۱۳ هزار بسته از ابتدای کرونا با رقمی بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال و لایروبی قنوات در روستاهای گنوئیه و طرنگ با هزینه‌ای بالغ‌ بر یک‌میلیارد ریال را از خدمات بسیج در این شهرستان برشمرد.

فرمانده سپاه بافت در پایان خاطرنشان کرد: شناسایی و حمایت از نخبگان در حال انجام بوده و دو پایگاه علمی در سطح شهرستان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ع https://armanekerman.ir/vdchvvnzw23nxqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما