کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاد حوزه و دانشگاه:

شهدا در مسیر امام حسین(ع) عاشورایی شدند/ پیروی از ولایت فقیه، پیام شهیدان است

28 آبان 1401 ساعت 21:04

محمد مهدی ماندگاری گفت: امروز پیروی از ولایت فقیه پیام شهیدان است و در سخنان و وصیت‌نامه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این مهم بارها عنوان شده است.


به گزارش راه آرمان؛ حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری امشب در مراسم بزرگداشت شهید محمود اخلاقی، شهدای مظلوم امنیت و حرم حضرت شاهچراغ (ع) با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند" انقلاب اسلامی ایران بسترساز ظهور امام زمان (عج) است"، گفت: خداوند در قرآن کریم وعده داده است که ظهور امام زمان (عج) قطعی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن برای ناامید کردن مردم تلاش می کند، عنوان کرد: بنابراین بزرگداشت شهدا و مجالس شهیدان برای ما یادآور این مهم است که مکتب ما، مکتب عاشوراست و این مهم را باید بدانیم که شهدای ما در مسیر امام حسین علیه السلام عاشورایی شدند.

وی با تأکید بر اینکه پیام شهدا این است که دروغ دشم را باور نکنید و منتظر واقعی امام مهدی (عج) باشید، اظهار کر: اینکه شاهد هستیم امام جامعه پیوسته به جامعه امید تزریق می‌کنند برای این است که ایشان به ظهور ایمان دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ماندگاری با اشاره به اینکه دشمن با سیاه نمایی نقاط ضعف تلاش می کند تا به اهداف شوم خود دست یابد، ابراز کرد: دشمنان تجربه بدبین کردن مردم به امام علی علیه السلام و امام حسن علیه السلام را دارند و از این تجربه می‌خواهد دوباره بهره‌ برداری کند؛ بنابراین در این شرایط وظیفه نخبگان و خواص جامعه این است که وعده‌های خدا را برای مردم بازگو کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: پیام تمام شهیدان امیدواری به ظهور امام زمان(عج) است و این مهم را باید بدانیم که مقاومت در راه خدا درد و سختی دارد، اما در راه خدا نباید ناامید شد و در مقابل شیطان تسلیم بود.

وی با بیان اینکه دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تحریم‌های سختی را بر علیه کشورمان اعمال کرده اند اما با وجود تمام این تحریم‌ها و حتی جنگ هشت ساله تحمیلی ما پیشرفت کرده ایم، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال پیاده کردن نقشه قرآن و عترت است و دشمن از حکومت اسلامی می‌ترسد و توطئه می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ماندگاری با اشاره به اینکه پیام دیگر شهدا این است که به یکدیگر ظلم نکنید، گفت: مبارزه با نفس پیام شهیدان است و هر که بر نفس خود غلبه کند شهدایی می‌شود؛ پیام دیگر شهیدان این است که از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی پیروی کرده و آن را جهانی کنید.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه امروز پیروی از ولایت فقیه پیام شهیدان است و در سخنان و وصیت‌نامه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این مهم بارها عنوان شده است، خاطر نشان کرد: انگلیس خبیث و ایادی آنها بدانند خون‌هایی که در این چند ماه بر زمین ریخته اند، اگر هزاران شهید دیگر را از ما بگیرند، ملت ایران دست از انقلاب اسلامی برنمی‌دارند و راه شهدا را با خون خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/م
 


کد مطلب: 130711

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/130711/شهدا-مسیر-امام-حسین-ع-عاشورایی-شدند-پیروی-ولایت-فقیه-پیام-شهیدان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir