تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۹
۰
plusresetminus
سردار محمد علی نظری گفت: گام دوم انقلاب هم با همین اقتدار با کمک شما عزیزان دانش آموز که در آینده این نظام مدیران و پیش برندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش خواهیم برد
اجرای اوامر گام دوم انقلاب را با اقتدار پیش خواهیم برد

به گزارش "راه آرمان "سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم افتتاحیه مدرسه پنج کلاسه روستای بارگاه از توابع شهرستان گفت: در اولین روز هفته بسیج یاد و خاطره شهدا بسیج گرامی میداریم و به همه بسیجیان هفته بسیج را تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

سردار نظری افزود: بسیج خدمت گذار مردم  و  خدمات خوب و موثری در بحث بسیج سازندگی و محرومیت زدایی به مردم عزیز دارد اقداماتی که انصافا امیدبخش و راه گشا و بن بست شکن است.

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: یکی از اهداف بسیج  بحث بن بست شکنی است، در دفاع مقدس هر جا احساس نیاز می شد چه در زمینه پشتیبانی  و چه در زمینه نیروی انسانی و عملیاتهای مختلف این روحیه جهادی بسیج بود که مثمر ثمر واقع می شد.

سردار نظری گفت: بعد از دفاع مقدس در بحث سازندگی ما اگر با  توان دولت و سیستم های اداری می خواستیم سازندگی را انجام دهیم، واقعا به بن بست می خوردیم، این بسیج بود که وارد می شد و به کمک دستگاه های مختلف  راه گشایی می کرد.

وی اظهار کرد: پیشرفتهای سالهای اخیر در زمینه های علمی  بیو ، نانو ، ساخت و سازها حتی در زمینه های دفاعی نقش بسیجیان با مدیریت  جهادی بسیار پر رنگ بوده .
فرمانده سپاه ثارالله افزود: امروز آیین افتتاحیه پروژه های محرومیت زدایی ناحیه مقاومت شهرستان کرمان با حضور دکتر زهرایی و مسئولین استانی پروژه ها  برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: امروز پروژه های عمرانی سپاه  ساخت مسکن محرومین ، مدرسه ، سرویس بهداشت ، کارگاه های اشتغال زایی و کمک های مومنانه ، جهیزیه ، آزاد سازی زندانیان غیر عمد و... افتتاح خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان اظهار کرد: این افتتاحیه ها نشان دهند این است که مدیریت جهادی در سپاه ، بسیج سازندگی و در بین گروه های مردمی وجود دارد و بسیج همواره یار و یاور نظام است.

سردار نظری با اشاره به اتفاقات اخیر عنوان کرد:بر خلاف روایت های خلافی که این روزها دشمن در فضای مجازی القا می کند و توانمندی های ما را به عنوان نقطه ضعف معرفی می کند که متاسفانه برخی تحت تاثیر این القائات قرار می گیرند ،  نظام و این کشتی انقلاب اسلامی همچنان پا برجا، محکم و استوار به راه خودش ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: گام دوم انقلاب هم با همین اقتدار با کمک شما عزیزان دانش آموز که در آینده این نظام مدیران و پیش برندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش خواهیم برد.

فرمانده سپاه استان افزود: ابتدای آغاز به کار گروه های جهادی 49 گروه جهادی داشتیم که امروز خوشبختانه گروه های جهادی محله محور و جغرافیا محور که در هر زمینه ای ورود کرده چه از لحاظ پزشکی  و چه مسائل علمی و توان دفاعی به  بیش از 42  هزار گروه جهادی ثبت شده  رسیدیم  که امروز می تواند یک بازوی قوی و قدرتمند برای نظام و پیشرفت نظام باشد.

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله در پایان  خاطر نشان کرد: اگر ملاحظه کاری و ضعف ، ترک فعل و بی حالی بین مسئولین نباشد و همه مسئولین  و ارکان نظام جمهوری اسلامی با هم اتحاد داشته باشند با کمک گروه های جهادی مردمی  می توانیم پرچم ایران قهرمان و مقتدر را به دست صاحب اصلی آن  تحویل دهیم.

انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcb5gb88rhbfzp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین