تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۸
۰
plusresetminus
روح الله ابراهیمی در جلسه شورای اداری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار دلها و شهدای حوادث تروریستی اخیر گفت: نهاد مقدس بسیج که در سال ۵۸ به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب تشکل گردید طی سالیان گذشته با افتخار خدمات ارزشمندی را انجام داده است.
هرجا که روحیه جهادی و تفکر بسیجی معیار شود، راه نفوذ دشمن بسته می شود
به گزارش خبرنگار "راه آرمان" روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در جلسه شورای اداری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره  سردار دلها و شهدای حوادث تروریستی اخیر گفت: نهاد مقدس بسیج که در سال ۵۸ به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب تشکل گردید طی سالیان گذشته با افتخار خدمات ارزشمندی را انجام داده است.

وی ادامه داد:در دوران دفاع مقدس ،در عرصه های علمی و تحصیلی،سازندگی، کمک های مومنانه، خدمت رسانی و بهداشت، ریشه کنی فلج اطفال ، بلایای طبیعی، دوران سخت کرونا، طرح امنیت و گشت های رضویون و... شاهد حضور پر رنگ و مستمر بسیج و بسیجیان هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان افزود: هر جا که روحیه جهادی و تفکر بسیجی باشد راه نفوذ دشمن بسته می شود و مردم احساس امنیت و آرامش می کنند.

وی تاکید کرد: در حوادث اخیر خصوصا اغتشاشات و جنگ ترکیبی سپاه پاسداران و بسیج همواره در کنار فراجا و مردم پای انقلاب ایستاد در حالی که به فرموده مقام معظم رهبری ظلم هایی هم به این عزیزان شد.
  
ابراهیمی بیان کرد: دشمنان وقتی دیدند که دولت مردمی پیشرفت ها و راهبردهای خوبی در برابر تهدیدها و تحریم ها دارد به این نتیجه رسیدند که اگر انقلاب با همین فرمان به جلو براند هیچ قدرتی توان مقابله و ایستادگی با ایران اسلامی را ندارد لذا جنگ رسانه ای و شناختی توسط مربع عبری ، عربی و غربی با همکاری گروه های ضدانقلاب ، منافقین و معاندین جهت کشته سازی و سیاه نمایی بوجود آوردند.

وی ابراز کرد: متاسفانه برخی چهره های ورزشی ، فرهنگی و هنری هم بدلیل نداشتن بصیرت از اغتشاشگران حمایت کردند و برخی ورزشکاران حاضر نشدند که در رقابت ها سرود ملی را بخوانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: در اغتشاشات اخیر به روحانیت معظم حمله کردند و بعضا هم به شهادت رساندند ، چادر از سر زنان و دختران مححبه برداشتند ، به اموال بیت المال خسارت زدند ، به قرآن ، مقدسات و پرچم جسارت کردند مردم بی گناه ، کودکان ، نیروهای نظامی ، انتظامی و بسیجیان را به شهادت رساندند.
  
وی تاکید کرد: همگان باید آگاه باشند چرا که برخی افراد می خواهند با سوریه سازی ایران ، اختلافات قبیله ای و مذهبی به اهداف شوم خود برسند، می خواهند قدرت ایران کاهش یابد و ایران را تجزیه کنند.

ابراهیمی ادامه داد: انشاالله در پرتو منویات مقام معظم رهبری با بصیرت ، ایستادگی و با تفکر بسیجی و‌جهادی اثبات خواهیم کرد که این نظام و انقلاب ماندنی هست و تمدن اسلامی را تشکیل خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: همایش جهادگران فاطمی ، غبارروبی قبور مطهر شهدا ، دیدار با خانواده های معزز شهیدان ، رزمایش شکوه اقتدار بسیجیان ، میقات صالحین ، برگزاری نشست های روشنگری ، برگزاری مسابقات ورزشی ، برپایی میز خدمت در مساجد ، برگزاری یادواره خانگی شهدا ، برگزاری نماز وحدت و.... از جمله برنامه های هفته بسیج هستند.

انتهای پیام/نامجو کوهبنانی 
  https://armanekerman.ir/vdcc1xqss2bq1m8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما