تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۱۲
۰
plusresetminus
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: بسیج؛ نماد عصای حضرت موسی علیه السلام است عصای حضرت موسی علیه السلام کار اعتقادی، نظامی و اقتصادی کرد.
بسیج نماد عصای حضرت موسی علیه السلام است
به گزارش راه آرمان؛ امام جمعه شهرستان رابر در جمع جهادگران بسیجی با تبریک هفته شجره طیبه بسیج و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای بسیجی از جنگ تحمیلی تا شهدای وقایع اخیر، گفت: قرآن بحث بسیج را برای ما بسیار زیبا تشریح می‌کند تمثالی از جریان حضرت موسی علیه السلام و فرعون دارد.وی با بیان این آیه مصداق بسیج در انقلاب اسلامی ایران است، افزود: همه ساحران گرد هم آمدند از ابتدای انقلاب تا اکنون ولی با همان عصای موسی که اژدها شد سحرها بلعیده شد با معجزه بسیج در انقلاب اسلامی ایران مواجه شدند.

امام جمعه رابر گفت: بسیج؛ نماد عصای حضرت موسی علیه السلام است عصای حضرت موسی علیه السلام کار اعتقادی، نظامی، اقتصادی کرد، سحر ساحران را بلعید، ساحران انقلاب به شجره طیبه بسیج مواجه شدند و در جنگ تحمیلی با رشادت بسیجیان خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه اقتدار و بالندگی نظام، ثمره آن رشادت بسیجیان در هشت سال جنگ تحمیلی است، ادامه داد: اگر در بحث نظامی قدرت و جرأت حمله ای ندارد علت هشت سال رشادت این بسیج و بسیجی است.

وی عنوان کرد: بسیج در ۴۴سال انقلاب اسلامی کار اعتقادی، نظامی ، اقتصادی می کند عصای موسی کار نظامی کرد رود نیل را شکافت، بسیج همانند تمثال عصای موسی کار نظامی کرد بسیج و بسیجی هشت سال جنگ تحمیلی در میهن اسلامی مبارزه و ایستادگی کرد وجبی را از خاک ایران از دست نداد.

وی ادامه داد: عصای موسی علیه السلام کار اقتصادی کرد به سنگی برخورد کرد و ۱۲چشمه جوشید، عصای بسیجی در انقلاب اسلامی در عرصه اقتصادی بسیج حرف برای گفتن دارد این کار جهادی و خدمت خالصانه و بودن در خدمت محروم است به خود می بالیم و افتخار میکنیم که بسیجی هستیم .

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: نماد عصای موسی، عصای بسیجی در انقلاب جمهوری اسلامی ایران است هر چقدر تفکر بسیجی رشد پیدا کند دشمن مأیوس تر خواهد شد.

وی افزود: دشمنان ما ضربات سنگینی از بسیج و بسیجی دیده اند و نقشه شوم آنها از ضربات سنگینی که به پیکره پوشالی آنها خورده است لذا دست به ترور می زنند کودک ۹ساله ما را ناجوانمردانه به شهادت می رساند.

امام جمعه رابر عنوان کرد: به فضل الهی پیروزی از آن بسیجی است معتقدیم پرچم فتح و پیروزی به دست شما بسیجیان به عنوان سربازان امام زمان (عج) جهان است .

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها حاکم خواهد شد گفت: برای تربیت آن دوران به معنویت، راز و نیاز و نجوا نیاز داریم همان نجوا که بسیجی در جنگ تحمیلی داشت انشاءالله پیروزی از آن ملت انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/سلیمانی https://armanekerman.ir/vdci5uazqt1apy2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما