تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۳
۰
plusresetminus
بیانیه اعضای مجمع جهادی ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص)کرمان در اولین روز از هفته بسیج
غفلت از حرکت جهادی ناکامی به همراه دارد
به گزارش راه آرمان ؛ اعضای مجمع جهادی ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص)کرمان در اولین روز از هفته بسیج بیانیه ای به شرح ذیل اعلام کردند.

 بسم الله الرحمن الرحیم
ما هرجا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم و هرجا از انقلابیگری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم
«امام خامنه ای(مدظله العالی)»
 
بسیج و سازندگی که دو بال پر افتخار سپاه می‌باشد و ستون‌های اصلی آن تقوا ، ایمان، بصیرت و همت جهادیست که حاصل آن نیرو‌های در تراز انقلاب و جامعه اسلامی می‌باشد با پا گذاشتن بر نفس خود و افتخار خدمت به محرومین در این راه قدم نهاده اند. ما جهادگران، پیام امام امت در سال‌های اخیر را که بر گروه‌های جهادی و خاصه جهادگران بیان فرموده اند، با جان و دل دریافت کرده و در راه خدمت به محرومان و زدون غبار فقر و غم از چهره نیازمندان لحظه‌ای دریغ نخواهیم کرد.
 
 
در پایان، مجمع جهادگران و بسیج سازندگی ناحیه حضرت رسول(ص) شهرستان کرمان به نمایندگی از تمام جهادگران، به نائب بر حق امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) لبیک گفته و برای تجدید پیمان با امام امت در راه تحقق جهانی شدن شعار خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت، در کنار دولت اسلامی، بیش از گذشته و در مسیر شعار سال ۱۴۰۱ و در اقدام جهادی خود همپای مردم مستضعف، در مناطق محروم همچنان در صحنه‌ی جنگ اقتصادی، محکم و استوار بوده و با سربازی تا آخرین نفس به امید فرج مولایمان صاحب الزمان(عج) پا در رکاب ولایت می‌ مانیم.

انتهای پیام/زنگی آبادی 
https://armanekerman.ir/vdcbagb89rhbfzp.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما