تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۹
۰
plusresetminus
به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزار شد؛

رزمایش جهادگران فاطمی در عنبرآباد

رزمایش جهادگران فاطمی به مناسبت آغاز هفته بسیج با حضور جهادگران بسیجی، مسئولان و پاسداران در سپاه عنبرآباد برگزار شد.
رزمایش جهادگران فاطمی در عنبرآباد
به گزارش راه آرمان؛ رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با آغاز هفته بسیج با حضور جهادگران بسیجی و جمعی از مسئولان و پاسداران در سپاه شهرستان عنبرآباد برگزار شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین خالصی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عنبرآباد در رزمایش جهادگران فاطمی گفت: گروه های جهادی تلاش می کنند تا بی منت از هم نوع خود دستگیری کنند و امروز عرصه جهادگران به عرصه خدمت انسان ساز تبدیل شده است هرچند برخی ها دل مردم را نسبت به نظام اسلامی خالی و دلسرد می کنند اما حرکت های جهادی جهادگران خود امیدآفرین است.
 
 حجت الاسلام والمسلمین بامری امام جمعه عنبرآباد در جمع جهادگران بسیجی گفت: جهادگر گره ها رو باز میکند بن بست ها را می شکند و دشمن ازاین نگاه، از این تفکر، از این نوع حرکت و از این نوع اندیشه همیشه عصبانی، مضطرب ونگران بوده.
 
وی افزود: یکی از وظیفه هایی که وظیفه فرد فرد ما در مجموعه های جهادی خواهران و برادران این است کجا که میرویم برای خدمت جهادی و گره‌گشایی در قالب اردوهای بسیج اردوهای جهادی گروه‌های جهادی این نگاه جهادی بودن و این تفکر جهادی بودن و بسیجی را باید در آنجا فرهنگ‌سازی کنیم که با وحدت و هم افزایی و مشارکت و حضور جهادی و دلی وارد میدان ‌شوند و بدون هیچ چشم داشتی این نگاه را آنجا باید بکاریم و رشد بدیم و پرورش بدیم که از جوانهای همان روستا مثل شما و با نگاهی که شما دارید احساس وظیفه نسبت به دردها و نیازها و مشکلات روستا و آبادی ها خودشون بلند شوند.
 
سرهنگ شجاع الدینی جانشین سپاه شهرستان عنبرآباد در ادامه رزمایش جهادگران فاطمی شهرستان عنبرآباد بیان کرد: در خیلی ازجاها بسیج و گروه های جهادی به مردم خدمت کردن توانستند به دولت وقت به حکومت و به نظام کمک کنند.
 
وی افزود: قرارگاه جهادی شهرستان عنبرآباد با ثبت ۱۵۰ گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی در زمینه های مختلف محرومیت‌زدایی ایجاد اشتغال کارآفرینی ساخت مدارس آبرسانی و کمک‌های مومنانه در سالی که گذشت فعالیت کردند و توانستند فعالیت های خیلی خوبی را ارائه بدهند و این مهم صورت نمی گرفت به جز با وجود و همت و تلاش شما جهادگران.
 
شجاع الدینی گفت: گروه های جهادی در قالب طرح آبرسانی، ساخت مدارس، ساخت مسجد، کمک مومنانه وساخت مسکن مددجویی که در جای جای شهرستان انجام شده فعالیت کردند.
 
وی بیان کرد: متاسفانه با حضور در بعضی از مناطق دیده می شد سرویس بهداشتی جزئی‌ترین چیز خانه از یک خانواده وجود نداشت گروه‌های جهادی ما وارد عمل شدند در سطح شهرستان وهم در شهرستان‌ همجوار شهرستان رودبار جنوب در ساخت سرویس بهداشتی به مردم خدمت کردند دربحث سیل به شهرستان های جنوب استان کرمان شهرستان‌های رودبار، قلعه‌گنج، منوجان و در شمال استان در شهرستان رفسنجان صورت گرفت دوستان جهادی ما بچه های جهادی ما همین شما که در صحنه بودید و خدمات خیلی ارزشمند به مردم ارائه شد.
 
وی را پایان گفت: چه روزها و شب هایی که جهادگران بسیجی فضای گرم کانون خانواده را رها می کنند و درکنار مردم محروم قرار می گیرند و از فرصت های جوانی برای خدمت رسانی به مردم بهره می جویید، چرا که خدمت به مردم طبق فرموده مقام معظم رهبری بالاترین نوع جهاد کبیر است.



انتهای پیام/بهادری 
https://armanekerman.ir/vdcjmyeviuqetaz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما