تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۹
۰
plusresetminus
در راستای حفظ حقوق شهروندی و جهاد تبیین صورت گرفت؛

پنج سوال دادستان کرمان از اغتشاشگران چه بود؟

دادستان مرکز استان کرمان در راستای حفظ حقوق شهروندی و جهاد تبیین با پنج سوال به دیدار اغتشاشگران فریب خورده و دستگیر شدگان اخیر رفت و با آنان به گفتگو نشست.
پنج سوال دادستان کرمان از اغتشاشگران چه بود؟
به گزارش راه آرمان؛ مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز این استان در بازدیدی پنج ساعته از بازداشتگاه های شهر کرمان و دیدار با جمعی از اغتشاشگران فریب خورده و دستگیرشدگان حوادث اخیر در راستای جهاد تبیین، پنج سوال از آنان پرسید.

وی در جریان این بازدید، حفظ امنیت و آرامش جامعه را خط قرمز دستگاه قضایی دانست و همگان را به رعایت قوانین و مقررات موجود کشور توصیه کرد.

وی از عاملان اغتشاشات اخیر که در حقیقت عمدتا فریب خورده هستند، خواست درباره پاسخ به سوال های زیر تدبر کنند.

۱- چرا آمریکا و اسرائیل مستقیما وارد جنگ سخت و نظامی با ایران نمی شوند؟ و سعی می کنند با فریب افراد داخلی، مشکلاتی و مزاحمت هایی را در کشور ایجاد نمایند؟

۲- دلیل علاقه آمریکا به حضور در منطقه خاور میانه با وجود بعد فاصله بسیار زیاد با این منطقه، چیست ؟ و این کشور متخاصم در عراق، سوریه، افغانستان و ... به دنبال چیست؟

۳- در صورت تسلط امریکا و اسرائیل بر ایران، آیا وضعیت این کشور بهتر از افعانستان ،سوریه و عراق خواهد شد؟

۴- دلیل صرف هزینه های میلیارد دلاری دولت های متخاصم برای راه اندازی شبکه های رسانه ای فارسی زبان و فعالیت مداوم علیه ایران اسلامی چیست؟

۵- چرا دولت های متخاصمی که هزینه های میلیاردی برای راه اندازی شبکه های فارسی زبان پرداخت می کنند، در زمان نیاز مردم به دارو به ویژه برای بیماران خاص سکوت می کنند؟ و داروی مورد نیاز شهروندان را تحریم می کنند؟

براساس این گزارش، دادستان کرمان همچنین بر حفظ حقوق شهروندی مددجویان زندانها و بازداشتگاه ها تاکید کرد و در ادامه مباحث مربوط به تغذیه، نگهداری، روند رسیدگی به پرونده های بازداشت شدگان و مورادی از این دست را مورد رسیدگی قرار داد.


انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdccexqs42bq1m8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین