تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۲
۰
plusresetminus
کمبود داروخانه و عدم وجود داروخانه شبانه روزی در سطح شهرستان راور دردیست که‌ سال هاست مردم راور با آن دست و پنجه نرم می کنند.
کمبود داروخانه و عدم وجود داروخانه شبانه روزی در راور
به گزارش "راه آرمان"؛ کمبود داروخانه و عدم وجود داروخانه شبانه روزی در سطح شهرستان راور دردیست که‌ سال هاست مردم راور با آن دست و پنجه نرم می کنند.

بیماری و درد، زمان نمی شناسد و حتی اگر هنگام شب ظاهر شود، باید برای درمان یا دست کم تسکین آن کاری کرد اما نبود داروخانه شبانه روزی در سطح شهرستان راور خود دردی دیگر برای شهروندان راوری میباشد.

بسیاری از شهروندان راوری می‌گویند، اگر که در شب به دارویی احتیاج داشته باشند و آن دارو در داروخانه شبانه روزی بیمارستان علی ابن ابیطالب راور موجود نباشد، به ناچار باید تا صبح روز بعد منتظر بمانند تا داروخانه ها شروع به فعالیت کنند و یا برای یافتن آن دارو به داروخانه های شبانه روزی شهرستان های همجوار مراجعه و به سرگردانی در این زمینه دچار شوند.

اکنون این سوال در ذهن همشهریان پیش آمده، چرا باید شهرستان های همجوار نسبت به جمعیت خود دارای داروخانه شبانه روزی باشند اما برای شهروندان راوری آرزویی دست نیافتنی؟!

علاوه بر عدم وجود داروخانه شبانه روزی در سطح شهرستان، شهروندان راوری از شلوغی بی حساب و کتاب در داروخانه‌های راور گلایمند هستند. 

شلوغی داروخانه ها در راور خود دلیلی بر کمبود داروخانه با توجه به جمعیتی که در این شهرستان زندگی می‌کنند می‌باشد و این امر همت مسئولین راوری را می‌طلبد که در این زمینه چاره ای بیاندیشند. 

در پایان، می‌شود گفت وجود تنها دو داروخانه با توجه به جمعیت و شلوغی داروخانه‌ها و عدم وجود داروخانه شبانه روزی در راور معضل بزرگیست که نيازمند پیگیری مسئولین شهرستان میباشد تا مرهمی بر دردهای بیماران راوری باشد.

انتهای پیام/کارگرزاده https://armanekerman.ir/vdcawwn6649nea1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما