تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰
۰
plusresetminus
جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان:

فرهنگی بسیجی وحدت آفرین است/ بسیج خدمت رسان و حافظ مردم است

ناصر بهروز گفت: بسیج خدمت رسان، خیر رسان و حافظ مردم است و جان خود را برای مردم گذاشته است.
فرهنگی بسیجی وحدت آفرین است/ بسیج خدمت رسان و حافظ مردم است
به گزارش راه آرمان؛ ناصر بهروز امشب در مراسم یادواره پنجاه و هفت شهید بلوار جهاد و شهید یوسف الهی شهر کرمان در مسجد الائمه این شهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج از ابتدا فعالیت تاکنون، مجموعه خیر رسان بوده و در بسیاری از عرصه های انقلاب، بسیج نقش اساسی داشته است.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان ضمن اشاره به خدمات بسیج در عرصه های مختلف عنوان کرد: کمتر کسی است که خدمات بسیج را نادیده بگیرد و این نهاد، در عین اقتدار، مظلوم واقع شده است.

وی بیان کرد: شما هیچ گاه ندیده اید شبکه های معاند همچون ایران اینترنشنال، از رشادت ها و مظلومیت های بسیجیان بگوید، بسیجیانی که در دهه شصت توسط کومله ها قطعه قطعه شدند، بسیجیانی که در زلزله بم از ساعات اول در کنار مردم بودند.

بهروز با تأکید بر اینکه دشمن کاری جز سیاه نمایی، تخریب و تضعیف خواسته دیگری ندارد، تصریح کرد: بسیج رکن نظام و پایه اساسی نظام است که خیرات آن کم نظیر است و دشمن علاقه ندارد این اقدامات را ببیند؛ در دفاع مقدس بخش اعظم افراد حاضر، بسیجیان بودند، هم اکنون مرز داران ما بسیجیان هستند و امنیت محلات به دست سپاه و بسیج است.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: خدمات گروه های جهادی بسیج در حوزه های مختلف کم نظیر است به عنوان مثال امسال گروه های جهادی در حوزه آب بالغ بر  ۵۰۰ روستا را آبرسانی می کند که این اقدامات کم نظیر، پر اثر و فوری است.

وی اظهار کرد: هر جایی که معضلی بر زمین مانده، بسیج حضور داشته است، به عنوان مثال در هنگام شیوع کرونا، شاهد حضور پر شور بسیجیان در صحنه بودیم.

بهروز ادامه داد: فرهنگی بسیجی انقلاب را پیش برده و آن را حفظ کرده است و این بسیج است که تمامی ادیان را کنار هم می تواند قرار دهد و فرهنگ بسیجی می تواند وحدت آفرین باشد.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه تکیه بر فرهنگ بسیج، تنها راهگشای ما از مشکلات است، گفت: در شرایطی که دشمن تمام ابزارهای خود را پای کار آورده است و امروز استودیوهای دشمنان را می بینیم؛ اما در گذشته شاهد اقدامات دشمنان در نقاط مختلف از جمله هیروشیما، ویتنام، افغانستان، عراق و ... بوده ایم و این دشمن، دوستدار ما نیست.

وی عنوان کرد: دشمن با ابزارهای رسانه ای خود به دنبال تجزیه ایران هستند و قطعا موفق نمی شوند و لذا باید دشمن را شناخت و باید دشمنان را به مردم معرفی کرد.

بهروز تأکید کرد: راه رفع مشکلات ما به دست آمریکا و اسرائیل نیست، رفع مسائل ما به دست نخبگان، فرهنگیان، فعالان اقتصادی و... در داخل کشور است.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر نیروهای ما هیچگاه سلاح به دست نداشتند، تصریح کرد: کسانی که به مردم و زیر ساخت ها تعرض می کنند، قابل بخشش نیستند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج خدمت رسان، خیر رسان و حافظ مردم است و جان خود را برای مردم گذاشته است.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcee78zzjh8xvi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما