تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۱
۰
plusresetminus
پرچمدار پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ مطرح کرد؛

طارمی نمونه ی یک الگو‌ی خوب برای دهه ی هشتاد و‌نود

عشرت کردستانی گفت: در شرایط کنونی شخصیت طارمی چقدر شجاعانه توانسته که فضا را تلطیف کند، فرزندی از ایران که در هر باشگاهی پرچم‌ ایران را با خود به همراه دارد، او می‌تواند الگوی خوبی برای دهه ی هشتاد و نود باشد.
طارمی نمونه ی یک الگو‌ی خوب برای دهه ی هشتاد و‌نود
به گزارش راه آرمان عشرت کردستانی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی گفت: به عنوان یک ورزشکار و پرچمدار پارالمپیک ریو  ۲۰۱۶ حامی فوتبال ایران هستم،در شرایط کنونی اگر چه فوتبالی نیستم اما بازیها را با دیدی دیگری دنبال می کنم.
 
وی ادامه داد: فوتبال همیشه یک ورزش سیاسی بوده است و دنیا بخاطر برآیند سیاسی این ورزش از آن بهره جویی می کند.
 
کردستانی عنوان کرد: در این بازی و فضای کنونی که دشمن رقم زده است، برد و باخت تیم ملی فوتبال برایمان مهم نیست بلکه غیرت و همیت بازیکنان ارزش آفرین است.
 
پرچمدار پارالمپیک یورو ۲۰۱۶ بیان کرد: در حالی که دشمن تیم ملی فوتبال ایران را با عناوین همچون تیم ملی این دوره و نظام خطاب می کند و به بهانه ی فوتبال مردم را مخالف و در برابر نظام قرار می دهد اما مردم ایران همیشه حامی فوتبال بوده و هستند.
 
وی افزود: هر تیم و یا رویدادی که اسم ایران را به یدک بکشد وظیفه داریم تا پای جان از آن حمایت کنیم.
 
کردستانی تاکید کرد: اندیشه ی امثال طارمی ها باید به جامعه ی کنونی معرفی شود اما متاسفانه از آن طرف در مقابل طارمی ها، کریمی هایی وجود دارند که با فوتبال و با عشق مردم بزرگ می شوند ولی حاضرند بخاطر دلار بیشتر، کشور را به آشوب بکشانند، فضاسازی کنند و جان و مال مردم را مورد تعرض قرار دهند.
 
پرچمدار پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ اظهار کرد: در شرایط کنونی شخصیت طارمی چقدر شجاعانه توانسته که فضا را تلطیف کند، فرزندی از ایران که در هر باشگاهی پرچم‌ ایران را با خود به همراه دارد از این رو او چقدر در می‌تواند الگوی خوبی برای دهه ی هشتاد و نود باشد.
 
وی با اشاره به مادر طارمی و دعای او برای فرزندش، توضیح داد: از هر بعدی که به مهدی طارمی نگاه کنی او را به عنوان یک الگوی خوب برای جامعه می توان معرفی کرد، چنین فرزندی نمایانگر فضای تربیتی ای است که در خانواده ای شایسته بزرگ شده و پرورش یافته است.
 
کردستانی تاکید کرد: مهدی طارمی یک شبه مکتب است در خانواده ی اصیل ایرانی بزرگ شده که حتی با رفتن به کشورهای اروپایی تحت تاثیر فرهنگ آنان قرار نگرفته است و هویت ایرانی خود را حفظ کرده و محکمتر و با بصیرتر پای کشور خودش می ایستد.
 
پرچمدار پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ با بیان این که سلبریتی واقعی ما، افرادی همچون طارمی هستند، توضیح داد: طارمی نشان داد که اگر حتی یک نفر هم که باشی می توانی عزت و اقتدار ایران را به دنیا نشان دهی، طارمی می تواند برای سایر اعضای این تیم یک الگو باشد و مطمئن باشید که این طارمی ها هستند در اذهان و تاریخ می مانند.
انتهای پیام/پسند
https://armanekerman.ir/vdcftxdyyw6dmca.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین