تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۶
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر عنوان کرد؛

خدمت ۳ میلیارد ریالی گروه های جهادی به شهروندان رابری

علیرضا خواجه حسنی گفت: در مجموع ۲۶ اردوی جهادی مبلغی بالغ بر ۳میلیارد ریال تاکنون هزینه شده که اگر خدمات سازندگی رایگان را در نظر بگیریم ۳/۵ میلیارد ریال تاکنون در شهرستان هزینه شده است‌.
خدمت ۳ میلیارد ریالی گروه های جهادی به شهروندان رابری
به گزارش راه آرمان؛ علیرضا خواجه حسنی در حاشیه برگزاری اردوی جهادی گفت: به مناسبت هفته بسیج شاهد برگزاری بیست و ششمین اردوی جهادی فرهنگی و سازندگی در روستای سرغشک با همکاری ادارات شهرستان رابر هستیم که هفت تیم جهادی به ارائه خدمات در زمینه فرهنگی، سازندگی، کشاورزی و جامعه پزشکی خواهند پرداخت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر ادامه داد: گروه بسیجی فرهنگی در مدرسه حضور پیدا کرده و خدمات فرهنگی انجام داده است، گروه جهادی سازندگی در حال ساخت دو منزل مسکونی محروم در همین روستا و روستای مجاور این روستا هستند، گروه بسیجی جامعه کشاورزی در حال واکسیناسیون و همچنین آموزش کشاورزان هستند.
 
خواجه حسنی در ادامه گفت: گروه بسیجی جامعه پزشکی به ارائه خدمات درمانی به مردم محروم این منطقه و ارائه دارویی رایگان در دستور کار قرار داریم و در بین تعدادی از محرومین که از قبل شناسایی شده بسته معیشتی توزیع شده است.
 
وی هدف از برگزاری اردوی جهادی را ایجاد فضای معنوی با هدف محرومیت زدایی دانست و خاطر نشان کرد: در مجموع ۲۶ اردوی جهادی مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد ریال تاکنون هزینه شده که اگر خدمات سازندگی رایگان را در نظر بگیریم ۳/۵ میلیارد ریال تاکنون در شهرستان هزینه شده است‌.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdciwuaz5t1apv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما