تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۹
۰
plusresetminus
در اجتماع ۳ هزار نفری دانشجویان کرمانی در گلزار شهدای کرمان مطرح شد؛

لزوم حضور دانشجویان با بصیرت شناسی و جهاد تبیین در میدان/ در بیان آرمانهای انقلاب نباید کوتاهی کرد

محمد مهدی فداکار گفت: در بیان آرمان ها،عمل به وظایف دینی و دفاع از انقلاب اسلامی نباید کوتاهی کنیم که اگر کوتاهی کنیم دشمن از این بهره بری میکند و کارش را پیش می برد.
لزوم حضور دانشجویان با بصیرت شناسی و جهاد تبیین در میدان/ در بیان آرمانهای انقلاب نباید کوتاهی کرد
به گزارش راه آرمان، صبح امروز ۳ هزار دانشجوی بسیجی کرمان در گلزار شهدای این شهر و در جوار مرقد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور یافتند و با آرمانهای انقلاب اسلامی بیعت کردند.
 
سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم گفت: در هفته گرامیداشت بسیج سعی کردیم برنامه ها را به سمت امید افرینی، خدمات رسانی و جهاد تبیین ببریم.
 
وی ادامه داد: شما دانشجویان در ایام نوروز در مناطق محروم حضور یافتید و از تفریحات خود گذشتید و برای ساخت و آبادانی و کارهای فرهنگی به نقاط دور افتاده رفتید من به نوبه ی خود از همه ی شما متشکرم.
 

لزوم حضور دانشجویان با بصیرت شناسی و جهاد تبیین در میدان

 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: این ایام که درگیر روایت های غلط دشمن هستیم شما دانشجویان میدان را به خوبی شناختید، اگر در زمان دفاع مقدس رزمندگان همچون لبیک گفتند، شما دانشجویان کنونی با بصیرت شناسی و کار تبیینی در میدان حضور یافتید.
 
در ادامه این مراسم فداکار استاندار کرمان به سخنرانی پرداخت و گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند توقع از جوان تهذیب و تحصیل و‌ ورزش است.
 
وی ادامه داد: جامعه به متخصص متعهد به شدت نیازمند است از این رو برتری باید برتری علمی باشد خوشبختانه در هر حوزه ای که پیشرفت داشتیم این نقش دانشجویان انقلابی بوده که موثر واقع شده است.
 

در بیان آرمان ها و دفاع از انقلاب  نباید کوتاهی کرد

 
استاندار کرمان عنوان کرد: باتوجه به شرایط کنونی کشور، باید محکم پای انقلاب بایستیم و ابایی از نمادهای دینی نداشته باشیم، نباید کوتاهی کرد در حالیکه دشمن بشدت کم است اما پای کار است.
 
فداکار تاکید کرد: نباید در بیان آرمان ها، عمل به وظایف دینی و دفاع از انقلاب اسلامی کوتاهی کنیم که اگر کوتاهی کنیم دشمن از این بهره برداری می کند و کارش را پیش می برد.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcbsgb8zrhbfwp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین