تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۰
۰
plusresetminus
علیرضا کیخا گفت: جهاد تبیین یک حکم و ماموریت برای جوانان امروزی است و برای موفقیت در جهاد تبیین باید تاریخ را به طور کامل خواند، تاریخ انقلاب سلامی و بلکه انقلاب مشروطه و غرب و رنسانس را باید مطالعه کرد.
جهاد تبیین یک حکم و ماموریت برای جوانان امروزی است/ جنگ روایت ها سنگین ترین جنگ است
به گزارش راه آرمان علیرضا کیخا جانشین رئیس بسیج دانشجویی کشور صبح امروز در اجتماع سه هزار نفری دانشجویان کرمانی در گلزار شهدای  کرمان و در جوار مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در دنیای گذشته ابرقدرتهای جهان دنیا را به دو قدرت آمریکا و شوروی تقسیم می کردند و به دنبال این بودند که به ملت ها نقش وابستگی دهند.

وی ادامه داد:در این تئوری ملت ها را مجبور می کردند که وابسته به ابرقدرت ها باشند و به ملت ها می قبولاندند که اگر می خواهید زندگی کنید باید وابسته به ما باشید، با این تئوری سال ها به تولید تکنولوژیی، علم و دانش پرداختند و حتی در دانشگاهها این تئوری را تدریس کرده و برای آن تاریخ سازی نمودند.

جانشین رئیس بسیج دانشجویی کشور عنوان کرد:نوجوان امروز ما حق دارد درکی از واژه ی ابرقدرت نداشته باشد، چهل سال قبل اگر شعار مرگ بر آمریکا گفته می شد نابود می شدی اما امروز شما با جرات و جسارت به ابر قدرتها پیام مرگ می فرستید و به او می فهمانید که دیگر زیر بیعت وابستگی نیستید.

کیخا اظهار کرد: حاج قاسم باید در کربلای پنج، نهر جاسم، بدر، خیبر و ... شهید می شد اما ماند تا پیام شهداء را به ما منتقل کند و مدافع حرم شد که این بزرگترین افتخار او بود از این رو امروز آماده ایم  از دانشجویان برای مدافع حرم ثبت نام کنیم.

وی تاکید کرد: امام روح الله(ره) 43 سال قبل با فهم دقیق از تاثیر تئوری وابستگی بر ملت های دنیا گفت می خواهیم حکومتی تشکیل بدهیم که اولین گام آن استقلال است،بدون استقلال و استراتژی عدم واستگی امکان تحقق آزادی وجود ندارد.

جانشین رئیس بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر این که اینهایی که شعار پوچ زن زندگی آزادی را می دهند اگر فکر کنند این شعار ریشه در وابستگی است، اظهار کرد:  این شعار یا آن تعریفی که شعار دهندگان ان دارند عین اسارت و وابستگی است و اگر قرار باشد محقق شود چیزی جز اسارت نیست.

کیخا با اشاره به لزوم خواندن تاریخ توضیح داد:ملت ایران 43 سال قبل حیثیت و ناموس 500 ساله غرب را نابود کرد از طرفی نظریه پردازان می گویند ملت ها را باید با ابزار رسانه در اختیار بگیریم و اینگونه می توانیم امپراتور دنیا بشویم اما امام امام امد نظام کدخدا رعیتی را در سطح بین الملل از بین برد.
وی بیان کرد: دشمن باور دارد که نژاد برتر است و‌ دنیای امروز باید در ید قدرت آمریکا باشد و همه باید زیر نظام لیبرال دموکرات  او باشند در چنین نظامی هواپیمای مسافربری ایران را می زنند و به فردی که چنین اقدامی کرده است مدال می دهندامام این هیبت را فرو ریخت.

جانشین رئیس بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: جهاد تبیین یک حکم و ماموریت برای جوانان امروزی است و برای موفقیت در جهاد تبیین باید تاریخ را به طور کامل خواند، تاریخ انقلاب سلامی و بلکه انقلاب مشروطه و غرب و رنسانس را باید مطالعه کرد.

کیخا تشریح کرد: این واقعیت که امکان دارد مسئولی ناکارآمد باشد و نیروی امنیتی خطا بکند، فرع و نظام اسلامی اصل داستان است و در این مسیر جنگ، فتنه 78، 88 و 98 و امسال در مقابل شماست و با نگاه به قله وقتی فتنه ۱۴۰۱ که فتنه روایت ها و دروغ ها است؛ اتفاق می افتد باید ایمان بیاوری که مسیر درست است و وقتی فتنه نباشد باید شک کنیم.

وی با تاکید بر این که برای جهاد تبیین باید انقلاب اسلامی را خوب بشناسیم، ابراز کرد: اگر قراربود جمهوری اسلامی متلاشی شود و شکست بخورد سال ۸۸ یک میلیون نفر از میدان آزادی تا انقلاب ایستادند اما اکنون در بالاترین جمعیت حدود تنها ۱۸ هزار نفر دانشجو حضور نداشتند حتی روز گذشته که فراخوان دادند در کل کشور 400 نفر جمع شدند.

جانشین رئیس بسیج دانشجویی کشور با بیان این که این ها عددی نیستند و می خواهند با شوهای رسانه ای ایجاد کنند، مطرح کرد: این ها به دنبال این هستند که جو رسانه ای ایجاد و حتی علیه تیم ملی در اوج بدبختی و رذالت کشوری را تشویق کردند که در طول قرن ها جنایت کرده و هندوستان را اشغال کرد.

کیخا با اشراه به این که جنگ روایت ها سنگین ترین جنگ است، ادامه داد: اینها امروز ادعای حقوق بشر می کنند در حالیکه  جنایتکاران و کود کشان تاریخ هستند و جمهوری اسلامی را متهم به به کودک کشی می کنند.

وی با اشاره به این که حاج قاسم فرمود جمهوری اسلامی حرم است، خطاب به دانشجویان عنوان کرد: از این رو بیاییم بگوییم حاج قاسم تو برای دفاع از این حرم تکه تکه شدی از این رو می خواهیم همچون تو در این مسیر جلو برویم و مدافع حرمی به عظمت جمهوری اسلامی باشیم.
جانشین رئیس بسیج دانشجویی کشور با اشازه به لزوم جهاد تبیین،توضیح داد: علم، دانش و بصیرت خود را افزایش دهید و در میدان بازی که همان کلاس دانشگاه و خوابگاه است به جهاد تبیین بپردازید.
انتهای پیام/ پسند
  https://armanekerman.ir/vdcjmyevxuqetoz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین