تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۳
۰
plusresetminus
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: مجموعه ورزش چه در کشور و چه در استان باید به عنوان الگو های تاثیرگذار بتوانند خیلی از آسیب‌ها را مدیریت کنند این انتظار قطعاً هم از بنده و هم از رئیس های هیئت های استانی و هم از مجموعه شهرستان ها و مربی هایی که به لحاظ تأثیرگذاری در جامعه نقش ویژه‌ای دارند وجود دارد.
ورزش باید تقویت کننده الگوهای اخلاقی و تربیتی باشد
به گزارش راه آرمان پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان کرمان که با حضور رئیس فدراسیون و اعضاء در  محل تالار ایرانگردی برگزار شد، گفت:استان کرمان پهناور ترین استان کشور است و ۲۳ شهرستان دارد و این امکان را دارد که مادر ۲۳ شهرستان هیئت های فعال داشته باشیم.

وی افزود: استان کرمان سراسر ظرفیت است از مهمترین سرمایه و ظرفیت استان در ورزش، ظرفیت نیروی انسانی آن است چه در بخش های مدیریتی و چه در بحث های فنی که امیدواریم این ظرفیت بتواند به خوبی مدنظر باشد واستفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان عنوان کرد: با توجه به آیین‌نامه جدیدی که ابلاغ شده است وانتخابات  صورت می گیردو رئیس های انتخابات، که انتخاب می شوند  مراحلی تاییدیه مدیریتی و استعلامات حراستی آنها انجام می‌شود اما هیئت رئیس هایی که معرفی می‌شود که امیدواریم که موردی نداشته باشیم اما معرفی آنها منوط به تایید حراستی آنها است که این مورد را مدنظر قرار بدهند که بعد از اینکه این انتخاب صورت می گیرد استعلام آنها انجام می‌شود و بعد ابلاغیه ی آنها را صادر می‌کنیم و به آنها می گوییم. 

پاریزی تصریح کرد: مجموعه ورزش چه در کشور و چه در استان باید به عنوان الگو های تاثیرگذار بتوانند خیلی از آسیب‌ها را مدیریت کنند این انتظار قطعاً هم از بنده و هم از رئیس های هیئت های استانی و هم از مجموعه شهرستان ها و مربی هایی که به لحاظ تأثیرگذاری در جامعه نقش ویژه‌ای دارند وجود دارد.

وی افزود: امیدوارم ورزش بتواند همچون گذشته تقویت کننده الگوهای صحیح اخلاقی و فرهنگی باشد با تأسی از شهدا و سیره شهدا بتواند در راستای اخلاق‌مداری گام بردارند همزمان با اینکه کسب سکوی و افتخار برای کشور استان و خودشان می کنند.

انتهای پیام/  حاتمی https://armanekerman.ir/vdcguz9qzak9w74.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین